معاون فرمانداری صومعه سرا اردوهای راهیان نور را گامی مؤثر در برابر مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و بر برنامه‌ریزی برای تولید محتواهای غنی و فاخر با محوریت اردوهای راهیان نور تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ سید ایمان قربانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری صومعه سرا  در جلسه ستاد هماهنگی پشتیبانی از راهیان نور صومعه سرا که در محل فرمانداری برگزار شد گفت: موضوع راهیان نور یک موضوع بسیار بسیار مهم در مباحث فرهنگی کشور ماست.

وی  اردوهای راهیان نور را گامی مؤثر در برابر مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و بر برنامه‌ریزی برای تولید محتواهای غنی و فاخر با محوریت اردوهای راهیان نور تأکید کرد.

قربانی در ادامه هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی، آمادگی و حمایت ادارات جهت اعزام کاروان راهیان نور صومعه سرا دانست و بر تلاش، حمایت و هم‌افزایی همه نهادهای ذیربط برای برگزاری هرچه بهتر این اردو تأکیدکرد. در ادامه نیز هر کدام از روسای ادارات شهرستان، نظرات و راهکارهای خود را پیرامون حمایت و تسهیل اعزام کاروان راهیان نور صومعه سرا بیان کردند.

* اعزام کاروان راهیان با مشارکت و پشتیبانی دستگاه ها متولی، در قالب۲  دستگاه اتوبوس در سطح شهرستان صومعه سرا به مناطق جنگی غرب و شمال غرب کشور (بازی دراز-مرصاد-سرپل ذهاب و پاوه)  انجام می پذیرد.