به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛نشست کارگروه رفع موانع تولید شهرستان شفت عصر روز پنجشنبه(۱۴ دی ماه) با حضور سیدمحمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان ،رئیس  سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان،مدیر کل امور مالیاتی،مدیر کل تامین اجتماعی ، فرماندار ، نماینده و صنعتگران و سرمایه گذاران بخش خصوصی  در سالن میرزای شفتی فرمانداری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛نشست کارگروه رفع موانع تولید شهرستان شفت عصر روز پنجشنبه(۱۴ دی ماه) با حضور سیدمحمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان ،رئیس  سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان،مدیر کل امور مالیاتی،مدیر کل تامین اجتماعی ، فرماندار ، نماینده و صنعتگران و سرمایه گذاران بخش خصوصی  در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد .

حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در جمع تولید کنندگان از دست اندرکاران حوزه صنعت  شهرستان جناب مهندس ترابی و دیگر بزرگواران حوزه تعاون و کار  تقدیر نمود و گفت: هدف همه ما حل مشکلات شما تولید کنندگان است و اگر مسئولان یک یا ۱۰ قدم بردارند شما حتما باید یک قدم بردارند.

وی تولید کنندگان شهر را در انجام تعهدات ثابت قدم  و مصمم خواند و گفت: برخی تولید کنندگان ما گرفتار سیستم بانکی شدند و بانکها نیز کمال بزرگواری را نسبت به این عزیزان دارند و من اعتقاد دارم برای رونق تولید و رفع مشکلات و حمایت از کالای ایرانی که مد نظر رهبری است با توجه به و ضعیت بحرانی که امروز در بودجه داریم که به گفته رهبری در بحران ها باید دیده می شد و تاخیرش هم در بودجه ۹۸ به خاطر همین بود.

وی افزود: گفتن برخی ارقام و  مسائل گفتنش در  جامعه یاس و ناامیدی می کند و من دوست ندارم با گفتارم یاس و ناامیدی را به مردم تزریق کنیم.

وی به گفتمان رهبری که گفت:اگه قرار بودجه در بحران نبندیم و تکیه بر ذخایر بکنیم دچار مشکلات دیگر می شویم.

حجت الاسلام افتخاری با اشاره به اینکه ما جوانان تحصیل کرده و با تفکر داریم گفت: از فکر جوانها  و توانمندی داخلی بیشتر استفاده کنیم.

ی افزود:بالاتر از همه نگاه دستگاهای مربوط است به جایی برسیم که همه کارها را برای رونق تولید بردارند و سپاسگزارم از مدیران بانکهای شهرستان که من خدمت برخی رسیدم و همه ی هم و غم بانکها حل مشکلات تولید کنندگان است.

وی خواستار شد مدیران در جهت رونق تولید گام بردارند گفت: بانکها و مدیرانشان طوطیای چشم ما هستند ولی من از برخی مدیران بانکها که جهادی مشکلات تولید کنندگان را حل می کنند تقدیر میکنم.

وی از مدیر کل صنعت و معدن خواست تا فضایی را در صنایع ایجاد کرده و به پروژه  پلاسمای خون و سرم سازی گفت: مجوزی در گذشته  صادر شد ولی امروز به علت مشکلات  زیست محیطی و جهاد پرونده ریکاوری و به روز رسانی شد ولی امروزمجوزش در صنعت  تمام شده و این مشکل باید رفع شود..

پلاسمای خون ما را در جهان در رتبه ۷  و در کشور ایران اولین ها خواهیم بود و این امر باعث جلوگیری از  میلیونها یورو در قاچاق دارو است  و من امیدوارم قدمها برای باقحات و صالحات باشد.

در این نشست برخی از تولید کنندگان و مدیران واحدهای صنعتی مشکلات خود در حوزه بیمه و عدم پرداخت بیمه و موقات بانکی را برای مدیران ارشد استانی مطرح و امیدوار شدند تا در این حوزه مشکلات سرمایه گذاران و صنعتگران حل و فصل شود تا موجب دلگرمی این بخش باشد.
تنظیم/زلیخا صفری