به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛در جلسه ای که با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن و دلق پوش رئیس سازمان صمت استان برگزار شد، آقای جمشید هاشمی رئیس اداره صمت فومن تکریم و آقای پورهادی به سرپرستی این اداره منصوب شد. محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن با اشاره به اهمیت اداره صنعت، معدن […]

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛در جلسه ای که با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن و دلق پوش رئیس سازمان صمت استان برگزار شد، آقای جمشید هاشمی رئیس اداره صمت فومن تکریم و آقای پورهادی به سرپرستی این اداره منصوب شد.
محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن با اشاره به اهمیت اداره صنعت، معدن و تجارت در مدیریت و نظارت بر تولید و توزیع کالاها به ویژه کالاهای اساسی در شهرستان، از تعامل سازنده سازمان صمت استان با شهرستان قدردانی کرد.

وی با بیان این که مهم ترین سرمایه کشور، منابع انسانی است، مدیران را مهم ترین جزء این سرمایه دانست و افزود: مدیر اداره صمت شهرستان فومن با همکاری مستمر و تلاش به منظور مدیریت شرایط بازار و همکاری و معاضدت با ستاد مبارزه با بیماری کرونای شهرستان، با وجود تمام محدودیت ها، حساسیت ها و دشواری ها، تصویر رضاتبخشی از عملکرد خود ترسیم کرد.

محسنی عملکرد مثبت رئیس این اداره در تامین اقلام اساسی و حفظ آرامش در بازار شهرستان فومن را بااهمیت دانست و افزود: انعطاف پذیری در عین رعایت چارچوب قانونی، هنر مدیریتی است و رئیس این اداره در انجام این مهم و حفظ رضایت و آرامش در بازار در شرایط کنونی، کوشا و موفق بوده است.

فرماندار فومن تاکید کرد رئیس جدید این اداره در زمینه تکریم ارباب رجوع، تنظیم بازار مطابق سیاست های دولت و همچنین تعامل با اصناف و بازاریان در عین رعایت سلامت کار اهتمام داشته باشد.
دلق پوش رئیس سازمان صمت استان گیلان نیز با قدردانی از زحمات و تلاش های رئیس سابق اداره صمت شهرستان، برای رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.