اختصاص/صفیر گیلان؛ مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی روز ملی بصیرت با عنوان « ۹ دی، تجلی قدرت الهی و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران » در شهرستان فومن برگزار شد.  این مراسم بزرگداشت روز (شنبه، ۸ دی) ساعت ۱۰ صبح با حضور گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان فومن از جلوی مسجدولیعصر(عج) بالامحله تا میدان اصلی […]

اختصاص/صفیر گیلان؛ مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی روز ملی بصیرت با عنوان « ۹ دی، تجلی قدرت الهی و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران » در شهرستان فومن برگزار شد.

 این مراسم بزرگداشت روز (شنبه، ۸ دی) ساعت ۱۰ صبح با حضور گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان فومن از جلوی مسجدولیعصر(عج) بالامحله تا میدان اصلی شهر به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت و ولایت برگزار شد 

 حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان گیلان  با اشاره به اینکه  در این روز تاربخی با کسب اجازه از امام جمعه و فرماندار نیاز دیدم که به این حضور پر شورمردم ولایت مدار فومن  یک تبریک ویژه  بگویم گفت:  تجمع حادثه نه دی روز خاموش کردن فتنه ۸۸جنگ احزاب و ۹دی روز نزول حدیث اقتدار  و میثاق با ولایت و شهدا است.

وی تصریح کرد؛کسانی که از انقلاب کینه در دل داشتند به ظاهر اسلام اوردند و  پیمان ها بسته بودند ولی در باطن  همه بسیج شده بودند تا انقلاب را باطل کنند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه هشت ماه فتنه گران با تبیعیت از امربکا و  انگلیس و کشور های حاشیه هزبنه ها کردند تا انقلاب را از بین ببرند گفت: اما ولایت مداران در مقابل منفعت طلبان ایستادند و جان خود را نثار کردند تا انقلاب لطمه نبیند .

وی افزود: مردم ما ایثارگرانه در مقابل فتنه دشمن ایستادند تا  تا پای فتنه گران در کشور اسلامی ایران باز نشود .

وی تاکید کرد؛به واقعیت فتنه ۸۸ نگاه کنید و  هدایت فتنه و فتنه گران و نیز به نتیجه  فتنه و عواقب آن را بیشتر مطالعه و نگاه کنید .

 تسخیری به ورود انقلاب رنگی در کشور  در فتنه ۸۸ اشاره و افزود: جنبش سبز راه اندازی شد جنبشی در مقابل نظام و ولایت با شعار غربی و غربگرایی بود .

IMG_6431

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به طراحی  شعارهای جدید از طرف اوباما و تغییر شعار های قبلی اشاره و افزودند:این شعارها با هدف تغییر نطام و ارزشها ی دینی و اصول و سبک زندگی اسلامی و ایرانی بود.

وی با بیان اینکه از قبل دشمن برای  موضوع انقلاب حلساتی طراحی کرده و با شعار تغلب برخی مردم را به میدان اورد  که این موضوع در انتخابات پر رنگ تر بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ربیس جمهور امریکا در  انتخابات برخی نامزد خود را مشخص و همسر آقای موسوی با انداختن رای خود در صندوق اعلام می کند که اگر موسوی رای نیاورد همه به خیابان و شورش کنید. گفت:آقای موسوی می خواست خودش را تحمیل کند .

تسخیری در جمع مردم ولایت مدار فومن با بیان اینکه اهداف دشمن  در اتاق فکر طراحی شد بود و آن  فتنه ، فتنه ای تمام عیار بود.

وی افزود:در فتنه دشمنان در سال ۸۸ گروهی با بصیرت خود  مردم را اگاه  می کردند و عده ای سکوت و مردم را در تهدید به شورش علیه نظام و اسلام و کشور می کردند و کار به جایی رسید که در نماژ جمعه عده ای خواستند نماز را زیر سواالببرند و حتی حمله به پایگاه بسیج و میادین و معابر رسما” اعلام شده بود.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه انتخابات بهانه بود و دشمن  اصل نظام  را نشانه گرفته بود گفت:  برادر بسیجی را برهنه در سطل زباله می سوزانند،حادثه عاشورا رقم می زنند و  خبانت اقای موسوی کمتر از خیانت رییس جمهور بنی صدر نیست .

 ایشان به برخی مشکلات فرهنگی امروز کشور اشاره و افزود:امروز  فتنه ها به شکل و نحوه دیگر ممکن وشاید توطئه دشمن در سال ۹۶ و۹۷توطئه ای برای سال ۹۸باشد.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه امروز برخی ها  رسما” می گوبند جیزی از انقلاب نمانده است گفت:مردم پایبند انقلاب هستند  و دشمنان انقلاب و اسلام دارای فساد  و چهره زشت ولی بدانند که مردم فریب نخواهند خورد با تمام قدرت مقابل شما و دنیا خواهی شما خواهند ایستاد.

وی افزود: امروز دشمنان اسلام و انقلاب در صدد  انتقام گرفتن هستند ولی بدانند   امروز ایران و ملت  مسلمان و انقلابی ظرفیت و توان دارد تا مردم جهان را زیر جتر خود بگیرد.

 وی به تشکیل جبهه مقاومت اسلامیاشاره و افزود: رهبر توانمند وبزرگ ایران اسلامی  قدرت تشکبل انسجام اسلامی را در جهان دارد و دشمن می بیند که در حال فروپاشی است می خواهد ایران را هم به همراه خود  متلاشی کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با کور خواند ،فتنه گران گفت: به برکت اسلام و انقلاب این شهرستان مردم  ولایت مداری دارد که  ۴۰۵شهید تقدیم اسلام و  ارادتمند به ولایت و تقوا هستند.

و ی افزود: امروز مردم ایران به ساده زیستی ولایت  ایمان دارند و درک ملت با ارمان امام و اسلام بالاتر رفته و همه دلبسته زندگی پر مهر اسلام ناب محمدی هستند.

حجت الاسم تسخیری در پایان با اشاره به اینکه امروز  دشمن بداند که هر  هر فتنه را ملت به راحتی درک می کنند و از هیچ تحریم و تهدیدی نمی هراسند گفت: هیج کدام از مسولان عراق به دیدن رییس جمهور امریکا نرفته و با هزینه هنگفتی که امریکا و ترامپ کرد ،امروز ترامپ دستور خروج نیروهای خود از سوریه را داده و رسما اعلام کرده خروج برای حمله به ایران است .

نماینده ولی فقیه به گفتمان رهبری اشاره و افزود: طبق گفته رهبری هر حمله به ایران یعنی مرگ تل آویو و حیفا است و دشمن می داند ما امروز کجا هستیم  و  درصدد این است که از طریق خود مردم آن ضربه‌ای که دنبالش است را به مردم بزند،و من امیدوارم مسئولان و مدیران به فکر معیشت ،مبارزه با فساد،اشتغال و … باشند.

این مراسم بزرگداشت با مشارکت شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،سپاه ناحیه شهرستان فومن ، فرمانداری ، تشکل های دینی و مردمی ، شهرداری فومن  و موسسات و دانشگاههای شهرستان برگزار شد.

تنظیم/زلیخا صفری راسته کناری