رئیس پلیس راهور گیلان گفت: در شهر رشت پنج تقاطع غیرهمسطح همزمان در حال احداث است که گره‌های ترافیکی را دو چندان کرده، عملیات کارگاهی این تقاطع‌ها و شلوغی اسفندماه می‌طلبد که افراد از خودروهای تک سرنشین استفاده نکنند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ سرهنگ امیر طالبی در گفت‌ گویی با اشاره به فرا رسیدن ماه پایانی سال و افزایش حجم ترددها در معابر شهری، اظهار کرد: رشت به واسطه نزدیک بودن و سهولت دسترسی به شهرستان‌ها همواره مورد استقبال مردم برای خریدهای پایانی سال و رفع نیازهای پزشکی است که این امر باعث اشباع خیابان‌ها می‌شود.

 

رئیس پلیس راهور گیلان افزود: در شهر رشت پنج تقاطع غیرهمسطح همزمان در حال احداث است که گره‌های ترافیکی را دو چندان کرده است، عملیات کارگاهی این تقاطع‌ها و شلوغی اسفندماه می‌طلبد که افراد از خودروهای تک سرنشین استفاده نکنند.

وی گفت: شلوغی معابر و افزایش حجم ترددهای درون شهری می‌طلبد که رانندگان وسائل نقلیه با حوصله و صبوری بیشتری رانندگی کنند و برای پرهیز از بروز حوادث، از پارکینگ‌های عمومی برای پارک خودروها استفاده و کمک کنند تا همکاران ما با آرامش بیشتری ارائه خدمت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با همراهی رحیم شوقی شهردار امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ در راستای هم افزایی اجرایی پروژه ها و تسریع در عملیات عمرانی سطح شهر از پروژه های طرح میثاق به صورت میدانی بازدید کردند.