به گزارش صفیر گیلان؛مهدی قربانیان پیش ازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تاکنون ۵ هزار گیلانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند و این همزمان با سراسر کشور ۹ اسفند امسال در گیلان نیز برگزار می شود. وی با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات، افزود: چهار […]

به گزارش صفیر گیلان؛مهدی قربانیان پیش ازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تاکنون ۵ هزار گیلانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند و این همزمان با سراسر کشور ۹ اسفند امسال در گیلان نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات، افزود: چهار هزار و ۸۲۳ گیلانی از طریق سایت quranedu.ir در این مسابقه قرآنی ثبت نام کردند.

قربانیان با بیان اینکه دو هزار و ۵۴۷ نفر از این تعداد از طریق ۱۶ نهاد همسو در برگزاری این مسابقات مانند موسسات قرآنی، اداره زندانها، پایگاه‌های مقاومت بسیج، آموزش و پرورش و … ثبت نام کرده‌اند، گفت: دو هزار و ۲۷۶ نفر ثبت نام کنندگان از گیلان نیز از قرآن آموزان کلاسهای تشکیل شده در بقاع متبرکه استان هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان در ادامه با اشاره به اینکه شهرهای رشت، لاهیجان و لنگرود بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در این آزمون را به خود اختصاص داده‌اند، بیان‌کرد: گیلان از نظر تعداد ثبت نام کنندگان در رتبه ۱۴ کشوری قرار دارد.

قربانیان اظهارکرد: محل‌های برگزاری آزمون‌های شفاهی و کتبی حفظ و مفاهیم در چند روز آینده اعلام می شود.

کد خبر ۴۵۳۰۹۶۸