صفیر گیلان؛مهندس نازک  اظهار کرد: در ۳ ماهه سالجاری یک میلیون و ۳۰۰ هزار و ۲۰۴ نفر مسافر طی ۱۸۸ هزار و ۲۶۳ سفر به مقاصد داخل و خارج استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی عزیمت کردند. وی افزود: از این تعداد ۸۵۸ هزار و ۶۱۵ مسافر در قالب سفر درون استانی و […]

 

صفیر گیلان؛مهندس نازک  اظهار کرد: در ۳ ماهه سالجاری یک میلیون و ۳۰۰ هزار و ۲۰۴ نفر مسافر طی ۱۸۸ هزار و ۲۶۳ سفر به مقاصد داخل و خارج استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی عزیمت کردند.

وی افزود: از این تعداد ۸۵۸ هزار و ۶۱۵ مسافر در قالب سفر درون استانی و تعداد ۴۴۱ هزار و ۵۸۹ مسافر نیز در قالب سفر برون استانی جابجا شده‌اند.

نازک کار، گفت: از کل سفرهای انجام یافته، ۲۷ هزار و ۲۶۸ سفر توسط اتوبوس، ۲۹ هزار و ۹۲۲ سفر با مینی بوس و ۱۳۱ هزار و ۷۳ سفر با سواری صورت پذیرفته است.

این مقام مسئول عنوان کرد: طی این مدت به ترتیب شهرستان های رشت با جابجایی ۷۰۲ هزار و ۵۰۴ نفر مسافر، بندر انزلی با ۱۱۷ هزار و ۱۵۲ نفر مسافر و لاهیجان با ۸۴ هزار و ۴۲۵ نفر مسافر بالاترین آمار جابجای را به خود اختصاص دادند.

نازک کار، یادآور شد: در راستای ارتقای خدمات بخش حمل و نقل و دسترسی سریع مسافران به مراکز تهیه بلیط به ویژه از طریق اینترنت طی سال گذشته و ۳ ماهه ابتدای سالجاری بالغ بر ۲۶ هزار نفر اقدام به تهیه بلیط کردند.