صفاتی اعتماد به نفس را یکی از بزرگترین عامل بروز و ظهور استعدادهای نوجوانان و جوانان خواند و اظهار کرد؛از شما عزیزان می خواهم که دغدغه ای به جز تحصیل و درس خواندن نداشته باشید.

اختصاصی/صفیر گیلان؛آیین اختتاحیه هفتمین دوره مسابقات رباتیک استان گیلان «جام ابریشم»شامگاه (جمعه ۴ اسفند ماه ۱۴۰۱)  با سخنرانی مهدی صفاتی فرماندار شهرستان صومعه سرا  در سالن فارابی اداره  ارشاد اسلامی صومعه سرا برگزار شد.

فرماندار صومعه سرا در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد خجسته امام حسین (ع) و نیز تبریک روز پاسدار و روز مهندس  گفت:شما امروز برترین های مسابقه رباتیک و جام ابریشم هستید که توانستید با فکر و ذهن خلاق خود در این آوردگاه حائز رتبه بشوید.

صفاتی با اشاره به اینکه همه ی مسئولان شهرستان دغه دغه آنها رفع مشکلات است اگر چه برخی مشکلات کشوری است اظهار کرد؛ما به پیروی از تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث علمی  این مسابقات را با همراهی مجموعه شهرستان برای شما  تدارک دیدیم.

وی رقم خوردن اتفاق بزرگ جام ابریشم را حاصل همت و تلاش جوانان و نوجوانان و همت همگانی دانست و گفت: ما امروز در این فضا اعتماد به نفس شما عزیران را دیدیم و این نشانگر این است که اتفاقات بزرگ فقط و فقط مختص پایتخت نشینان نیست.

فرماندار صومعه سرا از پیگیری دکتر دلخوش نماینده شهرستان  و دست اندرکاران برگزاری این رخداد بزرگ استانی تقدیر و تشکر نمود و گفت: من امروز از همین مراسم نوید برگزاری مسابقات با کیفیت بهتر و بالا تر را در سال آینده به شما نو گلها  و عزیزان دانش آموز می دهم.

صفاتی اعتماد به نفس را یکی از بزرگترین عامل بروز و ظهور استعدادهای نوجوانان و جوانان خواند و اظهار کرد؛از شما عزیزان می خواهم که دغدغه ای به جز تحصیل و درس خواندن نداشته باشید.

وی خود و مجموعه مدیران شهرستان را خادم مردم خواند و گفت: حواستان باشد که احترام به پدر و مادر را در سرلوحه کاری خود داشته باشید زیرا تمام زحمات اصلی تربیت و پرورش شما با خانواده است.

فرماندار صومعه سرا خطاب به برگزیدگان مسابقه رباتیک جام ابریشم گفت: از میان شما تعدادی برگزیده به مسابقات کشوری اعزام می شوند و من حامی شما  در ادامه این مسیر علمی هستم زیرا این حوزه برای بنده مهم است.

وی در پایان اول و دوم شدن را مهم ندانست بلکه باور کردن به خود و اعتماد به نفس را مهم خواند و خواستار شد ؛تا دانش آموزان شهرستان از مراکز تولید در شهرستان به ویژه در حوزه پرورش ماهی،کارخانجات و … بازدید داشته باشند .

در آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات رباتیک جام ابریشم شهرستان صومعه سرا از ۲۱ نفر از برگزیدگان با حضور مسئولان تجلیل شد.

  • نویسنده : زلیخا صفری