صفیرگیلان ؛نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج، جام بین‌المللی خزر به میزبانی رشت برگزار خواهد شد.

صفیر گیلان؛محمد طاها محمودی در گفت‌وگو با خبرگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: جام خزر «کاسپین کاپ» معتبرترین رویداد بین‌المللی شطرنج کشور و بزرگترین رویداد بین‌المللی ورزشی در دهه مبارک فجر در استان گیلان است که نوزدهمین‌دوره این رویداد، از تاریخ ۲۳ لغایت ۳۰ بهمن ماه سال‌جاری در رشت برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیأت شطرنج استان گیلان در خصوص چگونگی ثبت‌نام و حضور اصحاب رسانه و عکاسان در این رویداد افزود: خبرنگاران و عکاسان خبری در سطوح ملی و استانی می‌توانند از تاریخ ۹ الی ۱۴ بهمن ماه جهت پوشش این مسابقات از طریق نشانی رایانامه هیات شطرنج استان ‌گیلان به نشانی Gilanchessassociation@gmail.com ثبت‌نام نمایند.

محمودی گفت: ارسال یک قطعه عکس، تصویر کارت ملی، کارت خبرنگاری یا عکاسی از خبرگزاری‌ها، نشریات و پایگاه‌های خبری معتبر و ارائه کارت واکسن هر دو دز کووید ۱۹ جهت صدور کارت خبرنگاران الزامی می‌باشد.

وی در پایان تاکید کرد: برای شرکت کنندگان در مسابقات شطرنج جام خزر نیز در رده سنی بزرگسال (بالای ۱۸سال) تزریق هر دو دز واکسن و برای رده سنی بالای ۱۲ سال (زیر ۱۸ سال) نیز تزریق یک دوز واکسن الزامی است.

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری