اختصاصی/صفیر گیلان ؛امروز  تسیه و جوانان فرهیخته  و نخبه بعنوان نسل جوان می توانند موتور پیشران و محرک توسعه باشندو هر کجا که عرصه فعالیت، کار، تلاش و فداکاری باشد می‌توان از حضور جوانان استفاده کرد

اختصاصی/صفیر گیلان ؛این روزها از زمین و زمان خبر بد می‌رسد. همیشه خبرهای بد زودتر از تمام‌ خبرهای خوب، جامعه را درگیر خود می‌کند. اتفاقات چند روز اخیر را با خود مرور کنید و ببینید چگونه یک برنامه بدون دقت و نظارت متولیان برگزاری از جمله استانداری  و اداره کل ورزش و جوانان کام جوانان نخبه و فرهیخته و کار آفرین ما را در گیلان کمی تلخ می کند..

چند روز پیش با حضور استاندار گیلان۲۸ جوان منتخب جشنواره “جوانان ایرانی، پرچمدار پیشرفت” تجلیل شدند.

جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت استان گیلان در رشته‌های ادبیات، کارآفرینی، ورزشی، فعال جهادی اجتماعی، کنش‌گر رسانه و فضای مجازی، قرآن و اهل بیت(ع) با حضور نماینده عالی دولت در گیلان تجلیل شدند.
در این نشست صمیمانه شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به بیان گزارش در زمینه عملکرد خود در حوزه جوانان پرداختند و تعدادی از جوانان نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.
اما تعدادی از جوانان فرهیخته و کار آفرین نیز در صفحات اینستاگرامی خود مطالبی را نوشتند و برخی نیز پیامهایی به رسانه صفیر گیلان ارسال نمودند که ما  مطالبه گری از عدم حضور دو جوان  اول حسین رفیعی  قاری برجسته قرآنی در سطح بین‌المللی  و دوم کاظم تسبه کار آفرین برتر  را  در این رسانه برای استفاده مخاطبان اوردیم و ..

کاظم تسیه کار آفرین

کاظم تسیه از روستای ازگم بخش مرکزی شهرستان صومعه‌سرا
کارآفرینی که در گیلان توانست تنها کسی باشد که  دربرنامه کارآفرینی کشور بالاترین امتیاز از جهت روزمه کاری و اجرا برنامه« میدون» از گیلان برنده و جوایز برتر را به خودش اختصاص بدهد.

وی ورودش را به برنامه شبکه ۳ با شعر میرزاکوچک خوان جنگلی  و با لباس محلی ثبت کردو  توانست اسالت گیلانی بودنش را  درآنجا به رخ همه داوران و اعضای هئیت منصفه و بینندگان به نمایش بگذارد.

برای ما گیلانیان  قیام میرزاکوچک‌خان یک موضوع مهم تاریخی، اسلامی و ملی در سطح کشورمان است و «اسناد ذی‌قیمتی از این قطعه تاریخی وجود دارد که باید جوانان، دانشجویان و مردم با آن آشنا شوند و شعر میرزا  توسط جناب تسیه در این برنامه بهترین  اجرایش بود.

امروز   تسیه و جوانان فرهیخته  و نخبه بعنوان نسل جوان می توانند موتور پیشران و محرک توسعه باشیند و هر کجا که عرصه فعالیت، کار، تلاش و فداکاری باشد می‌توان از حضور جوانان استفاده کرد.

در این روزها که اوضاع خوب نیست. تقریبا تمام پنجره‌هایی که می‌تواند امید را به جامعه تزریق کند، بسته شده است و وقتی جوانان به فردا نگاه می‌کنند، افق روشنی را نمی‌بینند باید دقت متولیان چند برابر شود تا امید آفرینان را ببینند.

هر کجا زحمت و فداکاری لازم است جوانان ما حضور دارند و همین مسئله سبب توسعه می‌شود و ما در انتخابات این مسئله را به خوبی به نمایش گذاشتیم.

کاظم تسیه چندساله به طور متوالی با ۴۰زیر مجموعه دارد کار انجام میدهدو توانست اعضای زیر مجموعه را به سوددهی بالا برساند.

بعد از اجرا در برنامه میدون  برخی افراد و رسانه ها با دیدن  روزمه وبرنامه ایشان درشبکه ۳  را که دیدند از اکثر نقاط کشور حتی مسوولین کشوری تماس گرفتند و  بابت این که اصالت گیلان و آن روحیات کارآفرینی گیلان را برای ببیندگان به نمایش گذاشتتند از وی  تقدیر نیز نمودند اما در آستانه گیلان دریق از یک دعوت در این جشنواره….

البته هدف  این کار آفرین این  است که ظرف ۵سال آینده بتواند برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد و گیلان را قطب تولید اردک وغاز بکند.با توجه به این امروز  گیلان اردک وغار پرورش میشه ولی  تولید نمیشه وپرورش دهندگان از ورامین و مازندران جوجه اردک وغاز خریداری میکنند.

با توفیقات روز افزون برای جوانان و نوجوانان گیلانی

تبریک به جوانان فرهیخته حاضر در جشنواره

تشکر از همراهان همیشگی صفی گیلان

بیشتر بخوانید

۲۸ جوان منتخب جشنواره “جوانان برتر ایران زمین” تجلیل شدند

… باز دم آنها گرم! / آقای رئیسی! فکر می‌کردیم شما که بیایید شایسته سالاری حاکم می‌شود

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری