قنبر همتی در گفتگو با خبرنگار این رسانه با ضروری خواندن ایجاد فرهنگسرا در شهر رشت گفت: جای خالی فرهنگسرا در رشت احساس می شود.

قنبر همتی در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان؛ با ضروری خواندن ایجاد فرهنگسرا در شهر رشت گفت: جای خالی فرهنگسرا در رشت احساس می شود. قنبر همتی کاندیدای شورای ششم شهر رشت با تاکید بر ظرفیت های فرهنگی شهر رشت گفت: شهر رشت به داشتن مردمی با فرهنگ و هنر دوست معروف است و این ظرفیت ها، […]

قنبر همتی کاندیدای شورای ششم شهر رشت با تاکید بر ظرفیت های فرهنگی شهر رشت گفت: شهر رشت به داشتن مردمی با فرهنگ و هنر دوست معروف است و این ظرفیت ها، ایجاد فرهنگسرا را تبدیل به یک ضرورت می کند.

وی به راه اندازی سرای محلات در گذشته اشاره کرد و افزود: راه اندازی سراهای محلات از اقدامات خوب مدیریت شهری در گذشته بود که متاسفانه به سرانجام نرسید و امروز جای خالی آن به شدت احساس می شود.

وی با بیان اینکه میزان فضاهای فرهنگی موجود در رشت پاسخگوی نیازهای شهروندان نیست افزود: بناهای تاریخی زیادی در شهر رشت وجود دارد که می توان از آنها برای ایجاد فرهنگسرا ایجاد کرد.

همتی در پایان به نقش فرهنگسراها در ارتقای فرهنگ جامعه و پرورش استعدادها اشاره کرد و بیان داشت: امیدوارم در شورای آینده شهر رشت برنامه ریزی مناسب در این زمینه انجام شود تا شاهد اتفاقات خوبی در عرصه فرهنگ و هنر شهر باشیم.