صفیر گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر، با بیان اینکه سال گذشته بخشی از امدادگران در جمعیت هلال احمر جذب شدند تا ماندگاری آنها را کنار خود تضمین کنیم، گفت: به طور کلی ۸۰۰ امدادگر جذب شدند و همواره برای ارتقای شرایط آنها تلاش خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛رئیس جمعیت هلال احمر، با بیان اینکه سال گذشته بخشی از امدادگران در جمعیت هلال احمر جذب شدند تا ماندگاری آنها را کنار خود تضمین کنیم، گفت: به طور کلی ۸۰۰ امدادگر جذب شدند و همواره برای ارتقای شرایط آنها تلاش خواهیم کرد.

کریم همتی در مراسم افتتاحیه طرح سحاب و استودیو هلال استان گیلان، اظهار کرد: خوشحال هستیم امروز در جمعی قرار داریم که عزیزانمان را در لباس سبز رنگ نیروی انتظامی و لباس دو رنگ سفید و قرمز هلال احمر کنار هم می بینیم.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در جمعیت هلال احمر خدمت به مردم و بالندگی این جمعیت است، افزود: در بخش لجستیک و ناوگان امداد هوایی پیشرفت خوبی داشتیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه سال گذشته بخشی از امدادگران در جمعیت هلال احمر جذب شدند تا ماندگاری آنها را کنار خود تضمین کنیم، گفت: به طور کلی ۸۰۰ امدادگر جذب شدند و همواره برای ارتقای شرایط آنها تلاش خواهیم کرد تا هیچ امدادگری به دلیل مشکلات معیشتی از صحنه خدمت به مردم به دور نباشد.

همتی ادامه داد: رئیس جمهور دستور ویژه‌ای برای احیای اردوگاه‌ها دادند که در همین استان گیلان این موضوع در دستور کار قرار گرفته و اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی متذکر شد: آرزو می‌کنیم تا هیچ حادثه‌ای رخ ندهد، اما اتفاق خواهد افتاد و ما تلاش می‌کنیم با راه‌اندازی و توسعه خانه‌های هلال بدون استرس در حوادث برای کمک به آسیب‌دیدگان بشتابیم؛ در این راستا امروز هم استودیو هلال در این استان راه‌اندازی شد تا در بحث اطلاع رسانی قوی‌تر عمل کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر، با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در ایام شیوع کرونا شامل تب سنجی و آمران سلامت و بسته های معیشتی و واردات واکسن و…، عنوان کرد: در حال حاضر کنترل مرزهای زمینی، هوایی، دریایی و ریلی بر عهده جمعیت هلال احمر است که با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی انجام می شود.