پارسا از برگزاری جشنواره تولیدات چندرسانه ای «گوهر ناب» در گیلان همزمان با هفته حجاب و عفاف خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛مهدی پارسا از برگزاری جشنواره چند رسانه ای «گوهر ناب» به مناسبت هفته حجاب و عفاف در گیلان خبر داد و گفتت: این جشنواره به همت سازمان بسیج رسانه گیلان و با محوریت پوشش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به ویژه بین نسل جوان که مورد هجمه دشمنان قرار دارند افزود: باید از ابزارهای مختلف برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بهره گرفت و در این بین رسانه‌ها نقش انکارناپذیری در ترویج این فرهنگ در سطح جامعه عهده‌دار هستند.

وی در ادامه قالب‌های جشنواره «گوهر ناب» را مورد اشاره قرار داد و اعلام کرد: فیلم کوتاه(۶۰ ثانیه‌ای)، انیمیشن، اینفوگرافی، مصاحبه، یادداشت، عکس‌نوشته، تیتر و عکس قالب‌های جشنواره چند رسانه‌ای هستند.

پارسا با اشاره به بخش ویژه دانش‌آموزان و کودکان تصریح کرد: دانش آموزان مقطع ابتدایی می‌توانند در محورهای نقاشی، دابسمش و عکس و دانش آموزان مقطع متوسطه در قالب فیلم کوتاه، انیمیشن و عکس می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش از طریق بستر شاد زمینه ارسال آثار دانش آموزان و فرهنگیان را به دبیرخانه جشنواره فراهم کرده است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان مهلت ارسال آثار را تا ۲۵ تیر اعلام کرد و بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره مجازی ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ واتساپ کنند، ضمن اینکه تولیدات اصحاب رسانه به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پارسا با بیان اینکه اداره کل اوقاف، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت، ستاد احیای امر به معروف، بسیج جامعه زنان و فرهنگیان آموزش و پرورش به صورت تخصصی با تولید محتوا درباره دلایل استدلالی و عقلانی حجاب در این جشنواره شرکت می‌کنند گفت: کانون پرورشی کودکان نیز به صورت تخصصی در قالب نقاشی و فیلم کوتاه با محوریت عفاف و حجاب به صورت جداگانه در این جشنواره شرکت خواهد کرد.

وی از برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان طی مراسم ویژه‌ای خبر داد و از ویژگی‌های منحصر به فرد جشنواره چندرسانه‌ای «گوهر ناب» را دعوت از مخاطبین سازمان‌های مختلف فرهنگی، برای شرکت در این جشنواره علاوه بر اصحاب رسانه اعلام کرد تا بستر حضور سایر علاقمندان نیز در جشنواره مذکور فراهم شود.