صفیرگیلان/فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان از اهداف اصلی هفتمین جشنواره مدرسه عشق بود که می‌توان با اعتقاد به این ۲ اصل، از مشکلات عبور کرد

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از رشت،، در آیین اختتامیه این جشنواره که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار علی مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج، اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان و سایر مسئولان این استان حضور داشتند.

. فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شد، این تعداد رکورددار آثار در جشنواره‌ها در سطح کشور بشمار می رود.

سردار حمید دامغانی افزود: با وجود اینکه این جشنواره مردمی بود اما شاهد ارسال آثار حرفه‌ای هم هستیم که این امر نشان می دهد در کنار مردمی بودن، این دوره از جشنواره از سطح کیفی بسیار بالایی نیز برخوردار است.

وی بیان کرد: یکی از مزیتهای هفتمین جشنواره مدرسه عشق این است که همه افرادی که در دبیرخانه و کارهای اجرایی آن حضور داشتند، از جوانان دهه هشتادی هستند که در عین جوانی از تجربه خوبی نیز برخوردارند و برنامه‌ریزی بسیار مناسبی برای این جشنواره داشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان از اهداف اصلی هفتمین جشنواره مدرسه عشق بود که می‌توان با اعتقاد به این ۲ اصل، از مشکلات عبور کرد.

وی با اشاره به معرفی داوران این جشنواره ادامه داد: شهروز حقی به عنوان دبیر علمی جشنواره، مهدی کاموس، داوود مرادیان، سعید ساجدی، حامد تقی‌زاده و پگاه پرهون به عنوان داوران بخش هنرهای تصویری و نمایشی، محسن عنایتی، علیرضا رحمانی پور، احسان شریعتی و مجتبی ابراهیم نژادی به عنوان داوران بخش پویانمایی بودند.

رئیس ستاد برگزاری هفتمین جشنواره مدرسه عشق اضافه کرد: همچنین عباس گودرزی، ایمان توکلی، محمود ملکی و مهدی مهدی‌پور نورانی به عنوان داوران بخش هنرهای تجسمی، شهروز حقی، صمد جلالیان، حسین ذوالفقاری و امید مهرنیا به عنوان داوران بخش سرود و موسیقی بودند.

سردار دامغانی در خاتمه گفت: سیدوحید سمنانی، رضا خوش‌تراش پسندیده، رضا غلامحسین نژاد و نوشین نامداری به عنوان داوران بخش ادبیات، نشر، مکتوبات و رسانه‌های دیجیتال، علیرضا رجبی، فرشاد نوائی لواسانی، عمار عطاپور و سید محمدجواد جعفری نیز به عنوان داوران هیات انتخاب بخش نوآوری و ایده‌های جدید پایگاهی بودند.

در پایان این جشنواره که در ۱۱ محور و ۶ قالب شامل سرود و موسیقی، هنرهای تجسمی، ادبیات نشر مکتوب و دیجیتال، هنرهای تصویری و نمایشی، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی و پویانمایی برگزار شد، نفرات برگزیده هر محور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری