به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ در پروژه سد لاسک افراد خودی چوب لای چرخ می گذارند/خبرهای خوش برای جوانان شفت در راه است/شفت با قدمت ۶۵ ساله به علت پایین بودن درجه فاقد امکانات است . درشامگاه شب بیستم بهمن جشنی متفاوت از جشنهای انقلاب در شهرستان شفت برگزار شد جشنی که نورهای […]

 

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ در پروژه سد لاسک افراد خودی چوب لای چرخ می گذارند/خبرهای خوش برای جوانان شفت در راه است/شفت با قدمت ۶۵ ساله به علت پایین بودن درجه فاقد امکانات است .

درشامگاه شب بیستم بهمن جشنی متفاوت از جشنهای انقلاب در شهرستان شفت برگزار شد جشنی که نورهای رنگی با فواره های آب شادی را به دل مردم شفت نشاند در رونمایی از طرح جدید میدان انقلاب شهرستان شفت با حضور نماینده ،فرماندار،شهردار و مسئولان و  خانواده شهدا  برگزار شد.photo_2017-02-08_23-39-35

حجت السلام مهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مردمان خوب شهر نشین و روستا نشین که همیشه همراه و یار و یاور ما بودند  گفت:  لطف کنید و صبر و تحمل داشته باشید  تا شاهد شکوفایی شهرستان باشیم.

photo_2017-02-08_23-39-40

افتخاری با اشاره به اینکه در دهه فجر ما استاندار را به این شهرستان در یک سفر یک روزه  اوردیم گفت: هدف از امدن ایشان  و بازدید که هم به روستاهای سیاه مزگی و توسه و علیسرا  و هم امامزاده ابراهیم جهت رفع مشکلات منطقه  و هم از مسیر پروژه سد لاسک بود  .

نماینده فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه هدف  از آمدن استاندار  برای بیان اهمیت سد لاسک  و مسائلی که مانع کار بود گفت: در پروژه لاسک  خیلی از افراد خودی  چوب لاتی چرخ می گذارند که باید توجیح شوند.

افتخاری تاکید کرد تغییر دکوراسیون  شهر شفت مورد نگاه ماست و در آینده شاهد برنامه های مفصل  خواهیم بود و خبرهای خوشی برای جوانان این شهر در راه است.

عضو کمیسیون عمران مجلس طرح جدید میدان  انقلاب را ایجاد روحیه نشاط  و شادی برای مردم خواند و اظهار کرد: باید بیشتر از این قدم برداریم و مسئولان باید بیشتر کار کنند.

وی تلاش و کارکرد مسئولان را مدیون وفاداری و صبر مردم خواند و گفت: من تعهد می دهم که به کمک مسئولان شاهد خدمات و برنامه مفصل برای شهرستان باشیم و بدانید خبرهای خوشی در راه است.

افتخاری تصریح کرد؛بگذارید کار کامل شود و صبر داشته تا  صحبتها و مذاکرات که کردیم در مورد این شهرستان نتیجه دهد تا نگرانی ها برطرف  ونور  امید بر  جوانان   این شهر تابیدن بگیرد.

 

برنامه من روی المان شهری است

محسنی فرماندار شفت نیز در جشن نور و آب در میدان انقلاب شهرستان شفت با ضمن تقدیر از حضور مردم در این جشن گفت:در مدتی که حضور پیدا کردم برنامه من روی مبلمان شهری  از جمله همین المان و آبونمان  وده است.

photo_2017-02-08_23-39-43

وی با اشاره  به اینکه سعی کردیم با توجه به اعتبارات مبلغی را برای زیبا سازی قرار دهیم گفت: ما برای شهر شفت تخصیص اعتبار داشتیم و امیدوارم برای شهر احمد سر گوراب  هم در آینده تخصیص دهیم.

فرماندار شفت از تغییر تیر برق ها ، زیبا سازی ، خط کشی ، آسفالت و .. خبرداد وافزود:در آینده چهار مسیر خیابانهای اصلی شهر  را اسفالت و روکش  خواهیم کرد.

وی میدان جدید شهر شفت را اولین حرکت برای انبساط خاطر مردم خواند و اظهار کرد؛مردم این شهر مطمئا باشند که زیباترین میدان را در استان ما در این شهر توسط پیمانکاران پروژه  طراحی   کردیم.

شهردار:با ۶۵ سال قدمت شهر شفت این شهر به علت پایین بودن درجه فاقد برخورداری از امکانات است

احمدی شهردار رشت ضمن تقدیر از حضور فرماندار و نماینده و خانواده شهدا و مردم در این جشن  گفت: شهر شفت در سال ۱۳۳۱ شهرداری تصویب  و ۶۵ سال از قدمت  ولی از درجه ۴ برخوردار و به علت پایین بودن درجه از امکانات برخوردار نیست.

photo_2017-02-08_23-39-46

وی افزود: من مدت کوتاهی که امدم با وجود محدود یتها  و مشکلات در آمدی پروژه های شهر شفت را در سه مرحله کوتاه مدت و بلند مدت و میان مدت در نظر گرفتیم.

احمدی از اینکه مردم در زیر باران شاهد  رونمایی از آبونمان هستند تقدیر و گفت: پروژه های بلند مدت  را با طرح جامع توسط مشاوران برای مسیر رشت و شفت طراحی مستقیم و هماهنگی ها انجام شده استو

شهردار شفت با اشاره به اینکه با این طرح طول۰ ۲ کیلومتر به ۸ کیلومتر  ارتقاء پیدا می کند گفت:در پروژه میان مدت ما احداث میدانها و ورودی ها  را خواهیم داشت.

احمدی با بیان اینکه در پروژه کوتاه مدت ما انتقال پاسگاه نیروی انتظامی و روکش اسفالت و … را داشتیم گفت: اسفالت ۲۱ هزار متر مربع  در خیابان ۱۷ شهریور و۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع در خیابان طالقانی و ۵۰۰۰ متر در قسمتهای دیگر شهر   از اقدامات کوتاه مدت بوده  و علارغم مسائلی  که بوده ما کار کردیم.

شهردار شفت درآمد شهرداری را یک میلیارد تومان در این مدت خواند و گفت:هزینه کرد ۶۳۰ میلیون تومان جاری و ۳۵۰ میلیون تومان عمرانی داشتیم  و همچنین برای اسفالت و موزائیک کاری  پیاده رو دو میلیارد هزینه که قسمتی پرداخت و ما بقی تعهدی  بوده.شهردار از پیگیری نماینده محترم و فرماندار تقدیر  و از مردم خواست کمک کنند تا شهر را به سوی درجه برخورداری  پیش ببریم.در شامگاه امشب زیباترین ابنمان در شهر شفت برای شادی مردم با فواره ها و نور شادی را به مردم منتقل کرد./زلیخا صفری راسته کناری

photo_2017-02-08_23-39-50