صفیر گیلان، فاضل فاضل نیای فومنی به برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان به صورت هماهنگ و مجتمع در هفته امور تربیتی اشاره کرد و گفت: جشن تکلیف ۳۰۰ دانش آموز دختر پایه سوم این شهرستان که به سن تکلیف  رسیدند برگزار می شود. فاضل نیای فومنی به زمان و محل برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان […]

صفیر گیلان، فاضل فاضل نیای فومنی به برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان به صورت هماهنگ و مجتمع در هفته امور تربیتی اشاره کرد و گفت: جشن تکلیف ۳۰۰ دانش آموز دختر پایه سوم این شهرستان که به سن تکلیف  رسیدند برگزار می شود.

فاضل نیای فومنی به زمان و محل برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان اشاره کرد و گفت: با تمهیدات و برنامه ریزی هایی که صورت گرفته، روز یکشنبه ۱۲ اسفند ماه جشن تکلیف ۳۰۰ دانش آموز در مصلی نمازجمعه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، به همت کلیه مدیران مدارس مقطع ابتدایی دخترانه، جشن تکلیف دانش آموزان در نمازخانه های مدارس و مساجد به صورت گسترده و با شکوه برگزار می گردد.

سرپرست آموزش و پرورش فومن بیان کرد: در برگزاری این جشن به دانش آموزان یاد آوری می شود که اقامه نماز، روزه گرفتن بر آنان بعنوان یک تکلیف واجب شده و تلاوت قرآن کریم را در زندگی روزانه خود قرار دهند.