صفیر گیلان ؛جشن روز دختر در کتابخانه کلاشم شهرستان شفت  توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شفت با حضور فیض بخش معاون فرمانداری شهرستان ،معاون توسعه کتابخانه های عمومی استان و همچنین مدیر روابط عمومی کتابخانه های استان گیلان،رواسای ادارت شهرستان ،دهیار و اعضای شورای روستای کلاشم  و…برگزارشد.

اختصاصی/صفیر گیلان ؛جشن روز دختر در کتابخانه کلاشم شهرستان شفت  توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شفت با حضور فیض بخش معاون فرمانداری شهرستان ،معاون توسعه کتابخانه های عمومی استان و همچنین مدیر روابط عمومی کتابخانه های استان گیلان،رواسای ادارت شهرستان ،دهیار و اعضای شورای روستای کلاشم  و…برگزار شد.

در این مراسم فیض بخش معاون فرماندار شفت ضمن تقدیر از رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان این روز را بر دختران حاضر در جشن تبریک گفت.

وی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه و روز دختر از سرکار خانم عزیزپور و جناب هروی  در رأستای ترویج فرهنگ کتابخوانی تشکر کرد.

فیض بخش با اشاره به اینکه چنین مراسمات و جشن ها می تواند در راستای پرورش فرزندان برای زندگی آین ه مثمر ثمر باشد گفت ؛ این روز با چنین برنامه های فرهنگی راهگشایی در راستای ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و عفاف و حجاب است .

وی جشن روز دختر را جشنی برای تذکر و تلنگر بر مسئولان خواند تا بتوانند در پرورش فرزندان این مرز و بوم برای بهتر زندگی کردن  بیشتر برنامه ریزی و هزینه کنند زیرا هزینه در فرهنگ ، آداب ،رسوم، عفاف و حجاب هزینه برای سلامت خانواده و جامعه است.

معاون محترم کتابخانه های استان گیلان نیز در این جشن با تبریک روز دختر از برگزار کنندگان این جشن تقدیر کرد و گفت ؛ کتابخانه کلاشم شهرستان شفت به جهت عملکرد خوب و داشتن رتبه در سطح کشور مورد توجه و عنایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان قرار گرفته و تجهیز شده است

در این جشن همچنین رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان از حضور مادران عزیز در این برنامه و چیدن میز غذای محلی جشنواره غذای محلی تقدیر نمود.

گفتنی است در جشن روز دختر در کتابخانه کلاشم شهرستان شفت با حضور مسئولان از تعدادی از دختران،مادران،اساتید  و همکاران تقدیر واز میهمان پذیرایی به عمل آمد.

 

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری