صفیر گیلان،فرماندار رشت با تاکید بر اینکه نماز نماد مهمی از مسلمانی است،گفت:رعایت پروتکل‌ها در این شرایط باعث نشودکه از نماز غافل شویم،‌همچنین عدم تداخل جلسات اداری با زمان نماز مدنظر قرار‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛علی فتح‌اللهی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشت که با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و همچنین رئیس ستاد اقامه نماز استان در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام با اشاره به اهمیت نماز در جامعه دینی ما اظهار کرد: کشور ما با حکومت دینی و اسلامی، در خیلی از امور با سرلوحه اسلامیت برنامه‌ها را دنبال می‌کنیم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: میطلبد در عین اینکه اقدامات قانونی، اجرایی و عمرانی را داشته باشیم، نگاه به دین نگاه پرورش و تقویت معنویت در سطح جامعه باشد و نباید از این امر غافل شویم. هر اتفاق یا کار، یک نماد دارد نماد مسلمانی هم نماز است که مظهر سجده در برابر قدرتی است که ما را خلق کرده؛ اگر انسان این موضوع را در وجودش نهادینه نکند یقینا دچار غرور کاذب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نماز نماد مهمی از مسلمانی است، گفت: رعایت پروتکل‌ها در این شرایط باعث نشود که از نماز غافل شویم، همچنین عدم تداخل جلسات اداری با زمان اقامه نماز مدنظر قرار گیرد.

فتح‌اللهی بیان کرد: برگزاری نماز جماعت را به عنوان یک فریضه بنگرید و سعی کنیم در نماز جماعت شرکت کنیم، اثرات حضور مسئولین در نماز جماعات را در جامعه خواهیم دید زیرا کمک می‌کند مردم راحت مشکلات‌شان را با ما در میان بگذراند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به صرفه جویی در مصرف برق گفت: صرفه جویی، استفاده بهینه از انرژی است، باید مدیریت و مصرف بهینه را در تمام حامل‌های انرژی مدنظر قرار دهیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اشاره به اینکه فرق نمی‌کند چه کسی رییس جمهور باشد، تصریح کرد: هدف ما پیگیری مسائل، حل مشکلات و معضلات مردم و کشور است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، بیان کرد: حتما پروژه‌های قابل افتتاح را در مدت یک هفته آتی به فرمانداری گزارش شود، باید کیفیت را ضمن سرعت بالا ببریم و بتوانیم خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

گفتنی است؛ در پایان از سه تن از فرزندان کارکنان فرمانداری شهرستان رشت که به سن تکلیف رسیده‌اند، با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.