رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گیلان گفت: «۸ سال رصد مشکلات کشور در سطح خرد و کلان» پشتوانه «سعید جلیلی» برای حضور در عرصه انتخابات است.

به گزارش صفیر گیلان؛مرتضی پیراولیاء طاهرگورابی در گفت‌وگویی اظهار داشت: نخستین وظیفه اصلی ما در ستاد آقای سعید جلیلی تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و پس از آن تدوین برنامه‌های آقای جلیلی در استان گیلان است.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان گیلان افزود: انتخابات و همه‌پرسی مهر تأییدی بین مردم و حکومت‌ها است و به‌ویژه در کشور ایران که نظام، جمهوری اسلامی است جمهوری به معنی مشارکت تمام آحاد مردم در تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم است.

پیراولیاء ابراز داشت: با توجه به گستردگی فضای مجازی، فعالیت‌های رسانه ملی و سایت‌های خبری که در این دوره از انتخابات خوش درخشید و سعی کردند برنامه‌های کاندیدا را اعلام کنند شناخت کاندیداها کار دشواری نیست.

 

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سعید جلیلی در گیلان تصریح کرد: مردم می‌توانند به راحتی با مراجعه به برنامه‌های ارائه شده فرد اصلح را انتخاب کنند و با انتخاب قاطعانه خود برنامه‌های مدیریتی ۴ سال آینده کشور را تضمین کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان گیلان عنوان کرد: آقای جلیلی با تجربه ۸ ساله تحقیقاتی و بررسی مشکلات و رفع موانع وارد عرصه انتخابات شده است و حدود ۸ سال در جزئی‌ترین مسائل کشور از سطح روستا تا سطح کلان ورود و مشکلات را شناسایی کرده است.

وی جوانگرایی را از رویکردهای آقای جلیلی دانست و افزود: آقای جلیلی با رویکرد جوانگرایی در طول ۸ سال تمامی مشکلات کشور از خرد و کلان را با بیش از ۱۸ کارگروه و برنامه کاملاً مدون بررسی کرده است و مردم می‌توانند در سایت ایشان برنامه‌ها را مشاهده کنند.

پیراولیاء با بیان اینکه در سوابق آقای جلیلی تجربه مدیریت کلان نیز  بوده و آخرین مسئولیت وی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود عنوان داشت: مذاکرات آقای جلیلی در شورای عالی امنیت ملی بر هیچ کس پوشیده نیست و ایشان قطعاً مذاکرات را با حفظ منافع کشور و ملت ادامه می‌دهد.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سعید جلیلی در گیلان با اشاره به اینکه عرصه دیپلماسی تخصص آقای جلیلی است گفت: فعالیت در حوزه‌های ارتباط راهبردی اقتصادی با کشورهای همسایه و جهان، مقابله با تحریم‌ها و حل مسائل اقتصادی داخلی از توانمندی‌های آقای جلیلی است.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان گیلان افزود: مسائل اقتصادی بین‌المللی، جوانگرایی در دولت و حل مشکلات آن‌ها اعم از اشتغال و ازدواج جوانان، اقتصاد روستایی و سایر موارد از دیگر توانمندی‌های آقای جلیلی است و موارد مذکور در برنامه‌های تدوین شده از سوی وی مشهود است.

وی با بیان اینکه آقای جلیلی به شکل میدانی مشکلات روستاها را بررسی کرده و برای آن برنامه خوبی دارد ابراز داشت: حضور آقای جلیلی در عرصه انتخابات به منزله داشتن یک برنامه منسجم است و ایشان برای ۴ سال و حتی ۸ سال آینده برنامه قابل اجرایی دارد.

  • منبع خبر : تسنیم