سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر رگ حیاتی چرخه اعتیاد را قطع می کند

  پرینت
جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر رگ حیاتی چرخه اعتیاد را قطع می کند
شناسه خبر : 57302 | تاریخ انتشار : 06 اردیبهشت 1401 - 16:30 | 104 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛در اولین نشست کمیته تخصصی مقابله با ورود و عرضه موادمخدر شورای هماهنگی استان، بحث مقابله و برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و ساماندهی و جمع آوری معتادین مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ اولین نشست کمیته تخصصی مقابله با ورود و عرضه موادمخدر شورای هماهنگی استان با حضور اعضاء این کمیته و به ریاست سرهنگ حسین حسن پور جانشین فرماندهی انتظامی استان در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

اباذری سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در این نشست گقت: کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر یکی از مهمترین کمیته های شورای هماهنگی استان هست و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور نیز همواره بر این موضوع تاکید داشته و خواستار برگزاری منظم این جلسات است.

وی افزود: از آنجائیکه برخی از مراکز ماده ۱۵ در قالب تبصره ۲ ذیل ماده ۱۶ جهت نگهداری و ساماندهی معتادین استفاده می شود. لذا ضروری است نظارت مستمر و سرزده به این مراکز در دستور کار قرار گیرد تا آن نتیجه ای که در راستای نگهداری و ساماندهی معتادین متجاهر مورد انتظار است محقق شود .

سرپرست شورای هماهنگی استان در ادامه سخنان خود گفت: دهیاری ها موظفند نسبت به شناسایی و رصد مزارع مشکوک به کشت خشخاش و شاهدانه و معرفی فرد خاطی به نیروی انتظامی اقدام نمایند و ضروری است فرمانداری های استان با برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهمیت این موضوع را برای دهیاران تبیین نمایند.

اباذری در پایان به ابلاغ اولویت های حوزه مقابله با ورود و عرضه از ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و خواستار انجام برنامه ریزی های لازم مطابق با این اولویت ها شد.

این گزارش حاکی است:سرهنگ حسین حسن پور جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تر فند های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: از ابتدای نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان در حال برنامه ریزی برای آلوده نموده جوانان این مرز و بوم به مواد مخدر هستند و عزیزانی که در این راستا نقش آفرینی و تلاش می کنند می بایست با اقدام زنجیره ای و همه جانبه برای مبارزه با این پدیده شوم تلاش نمایند تا نتیجه مطلوبی برای خنثی سازی نقشه دشمنان حاصل شود.

وی افزود: همانطوریکه سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز اشاره نمودند مراکز ماده ۱۵ که برای اجرای تبصره ۲ ذیل ماده ۱۶ استفاده می شوند می بایست در تمام شهرستان ها وجود داشته باشند تا بتوان برای ساماندهی و نگهداری معتادین متجاهر از آنها بهره برداری کرد. چرا وجود معتادین متجاهر در سطح شهرها همواره موجب افزایش میزان جرم در سطح جامعه خواهد شد. در حوزه پلیس پاوا و فتا نیز می بایست بحث رصد فضای مجازی جزء برنامه مستمر و مهم باشد.

سرهنگ حسن پور با اشاره به مطالبات مردمی از نیروی انتظامی و مجموعه دستگاه های حوزه مقابله نیز گفت: پاکسازی نقاط آلوده یکی از مهمترین مطالبات مردم بوده و آنچه که می تواند موجب رضایت مردم گردد بحث مقابله و برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و ساماندهی و جمع آوری معتادین می باشد که انشاء ا… با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام خواهد شد .

برچسب ها
نوشته های مشابه
برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در استان گیلان
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.