فکور  با بیان اینکه شهید بهمن شجاع در راستای پیروی از مرام ابا عبدالله در مقابل ظلم دشمن ایستادگی می کند و جان شیرینش را فدا می کند تا ما سربلند در مقابل دنیا بایستیم گفت: شاه کلید سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛موسی فکور  فرماندارفومن  همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور در جمع عزاداران مسجد فاطمیه روستای راسته کنار بوئین و به مناسبت یادواره  تنها شهید این روستا ضمن عرض ارادت به ساحت سید و سالار شهیدان به دیدار چهره به چهره با اعضای هیئت امنای مسجد فاطمیه و مردم پرداخت.

موسی فکوردر جمع مردم عزادار روستای راسته کنار ضمن تاکید بر حفظ سنت های بومی و محلی در عزاداری ها، گفت: ایران اسلامی هرچه دارد به برکت وجود مبارک اهل بیت(ع) و اسلام ناب محمدی(ص) است لذا باید در این راستا هرآنچه در توان است برای خدمت رسانی به عزاداران اباعبدالله آماده شود.

«جهاد تبیین»مرام و مسلک امام حسین (ع)؛ شاه کلید سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت

وی درجمع عزاداران به مشکلات موجود کشور اشاره و افزود:ایام ایام خوبی برای ذکر دعا و نیایش است و انشالله این سال اخرین سال غیبت امام زمان باشد و ما شاهد برقراری حکومت عدل الهی در سرتاسر جهان باشم.

فرماندار فومن تاکید کرد؛ باید در مقابل ظلم و ستم ایستاد و اباعبدالله علارغم پیشنهادات فراوان ایستادگی کرد که اگر بر عکس می شد به اسلام و در جریان رسالت پیامبر خدشه وارد می شد و این شد راز ایستادگی امام حسین (ع) کا تا امروز اسلام زنده است ..

فکور  با بیان اینکه ابا عبدالله ایستادگی کرد و جانش را فدا نمود تا مردم اگاه بشوند گفت: شهید «بهمن شجاع» در راستای پیروی از مرام ابا عبدالله در مقابل ظلم دشمن ایستادگی می کند و جان شیرینش را فدا می کند تا ما سربلند در مقابل دنیا بایستیم.

وی تاکید کرد؛ حواسمان باشد که در کنار عزاداری ابا عبدالله ،سینه زنی و روضه خوانی  و اشک ریختن ها همه اهمیت دارد و با ارزش است انجا که امام ما فرمود؛محرم و صفر اسلام را زنده نگهداشته است.

فرماندار فومن تاکید کرد ؛باید واقعیت قیام و اینکه چرا ابا عبدالله قیام کرد را بدانیم و تبیین جهاد ابا عبدالله بسیار لازم است.

 در دولت رئیسی زمینه‌های لازم برای جهش خدمتگذاری فراهم است

وی تصریح کرد؛ در این عرصه که دشمن به دنبال ناامید کردن نظام است حفظ نظام مهم است و دشمن دنبال مایوس کردن مردم با نرفتن پای صندوق انتخابات است  و باید حواس ما به این توطئه دشمن باشد.

فکور به حضور پر رنگ مردم در هر زمان که کشور نیاز به حضور مردم داشته اشاره و افزود:ماکمبود و کثری و  مشکلات معیشتی داریم  ولی دولت رئیسی جهش خدمتگذاریش جهش خوبی است و ما در  این شهرستان اتفاقات خوبی رقم خورده است و مسیر اقدامات در توسعه شهرستان بسیار خوب بوده است.

وی بسیاری از مشکلات و کمبودها را حاصل خرابی زیر ساخت ها دانست و گفت: در بحث کابل خودنگهدار در یکسال در دولت قبلی ۱۷ کیلومتر کابل خود نگهدار انجام شد در سال گذشته و در دولت رئیسی این با ۷۲ کیلومتر با همه ی تنگناها و مشکلات اعتباری و تحریم و منابع انجام  شد و بیش از ۲۸ ترانس نصب و  ۱۰ ترانس هم تقویت شد.

وی ضعف زسر ساخت را مهمترین چالش شهرستان فومن خواند و گفت:کار در گذشته کم انجام شد و در هر روستایی که بنده رفتم ضعف برق و آسفالت مطالبه مردمی است.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری