صفیر گیلان؛روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در پی انتشار فیلمی از زندگی یک مادر شهید جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از ایثار گیلان، در پی انتشار فیلمی دراین سایت خبری تحلیلی  و  کانال این رسانه و  فضای مجازی استان با موضوع ” وضعیت زندگی یک مادر شهید در یکی از روستاهای استان گیلان” ، ضمن ابراز تاسف از وضعیت پیش آمده برای این خانواده به اطلاع می رساند ، برابر بررسی های صورت پذیرفته ، این مادر شهید معزز از حقوق و همچنین حق پرستاری توسط بنیاد برخوردار می باشد که متاسفانه به علت مشکلات خانوادگی فرزندان (دو پسر ،دو دختر و یک‌نوه )در زندگی شخصی خود هزینه های زندگی آنان نیز از محل حقوق و دریافتی مادر شهید تامین می گردد.
همچنین تسهیلات مسکن مادر بزرگوار شهید  در سال ۱۳۸۵ و مناسب سازی مسکن نیز در سال ۱۳۹۷ توسط بنیاد تامین گردید و در سال ۱۳۹۹ نیز تسهیلات صندوق شاهد به این مادر شهید اعطا گردید.
همچنین به واسطه شرایط خاص برادر شهید علیرغم اینکه جانباز ده درصد بوده در سال‌های اخیر مستمری بصورت ماهیانه پرداخت می گردد.
با توجه به شرایط مطروحه در فیلم و دستور بررسی فوری و دقیق توسط مدیرکل بنیاد استان ، بلافاصله تیمی از بنیاد شهرستان صبح امروز به محل زندگی این خانواده اعزام و گزارشی از وضعیت موجود و راهکارهای پیش رو تهیه گردید.
در پایان به استحضار مردم شریف می رساند ، بنیاد استان تمام تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت اسکان این خانواده شهید با همکاری سپاه شهرستان  در طی روزهای آینده پیگیری مجدد خواهد نمود.
همچنین بنیاد استان آمادگی پرداخت مجدد تسهیلات مسکن و انتقال مادر معزز شهید از روستا به شهر و شرایط ،جهت نگهداری توسط پرستار را به خانواده اعلام نموده است.
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان