صفیر گیلان؛جوانان هلال احمر شفت با این شعار که درخت که می کاریم، نیت سلامتی کنیم نه برای خود که برای تمام موجودات،طبیعت،محیط زیست و سلامتی هر مسافر و گردشگر که روزی زیر سایه این درختان ساعتی را استراحت می کنند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان شفت در مسیر جاده ای و در حاشیه رودخانه مسیر امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق شفت به کاشت نهال درختی اقدام نموده و هدف از اجرای این برنامه را احیا و ترویج فرهنگ احترام به طبیعت خواندند.

جوانان هلال احمر شهرستان شفت گفتند؛ هر ساله همزمان با روز درختکاری اعضای کانون با حضور در پارک ها، جنگل ها و اقصی نقاط شهرستان با هماهنگی با شهرداری ها، منابع طبیعی و محیط زیست اقدام به کاشت نهال های جوان می کنند  و امروز نیز این کار در فصل بهار تداوم پیدا نموده است.

جوانان هلال احمر شفت با این شعار که درخت که می کاریم، نیت سلامتی کنیم نه برای خود که برای تمام موجودات،طبیعت،محیط زیست و سلامتی هر مسافر و گردشگر که روزی زیر سایه این درختان ساعتی را استراحت می کنند.

گفتنی است جمعیت هلال احمر شهرستان شفت هر ساله در اجرای طرح هایی که برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی اجرا می شود،حضور پر رنگ داشته و  با کاشت نهال در حفظ طبیعت می پردازند.

**********

//سازمان جوانان هلال احمر نهادی مردمی و تخصصی در امور جوانان است که با انجام مطالعات راهبردی در زمینه اصول، اهداف و ارزش های نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، برای ارائه خدمات آموزشی، هدایتی و تربیتی جوانان را جذب، توانمند و در قالب تیم های ورزیده سازماندهی می کند تا بتوانند از طریق انجام فعالیت های خداپسندانه، بشردوستانه، امدادی، عام المنفعه و داوطلبانه با دیگران تعامل و امور خود و جامعه را به شکل موثر اداره و هدایت کنند.

عکس/زلیخا صفری

  • نویسنده : تهیه و تنظیم گزارش ؛زلیخا صفری راسته کناری