به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛  در پی راه یابی تیم ملی فوتبال بانوان ایران به جام فوتبال زنان ملت های آسیا به سرمربی گری مریم ایراندوست در مراسمی از سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد. سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار بندرانزلی در این آئین به رسیدگی مسئولین به ورزش […]

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛  در پی راه یابی تیم ملی فوتبال بانوان ایران به جام فوتبال زنان ملت های آسیا به سرمربی گری مریم ایراندوست در مراسمی از سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.

سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار بندرانزلی در این آئین به رسیدگی مسئولین به ورزش بانوان تاکید کرد و گفت : حاکمیت باید در کنار ورزشکاران باشد تا اتفاقات خوبی در بخشهای مختلف ورزش رخ دهد.

راه یابی تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا افتخاری برای کشور و مایه مباهات بانوان است که علی رغم حواشی ، فشارها و استرس ها توانستند در میادین بین المللی خوش بدرخشند.

وی افزود: ایراندوست با وجود همه مشکلات توانست با هدایت و مدیریت صحیح تیم ملی فوتبال بانوان شرایط را برای صعود فراهم کند و این اقدام شایسته تقدیر است .

میرغضنفری به سابقه ورزشی خانواده ایراندوست اشاره کرد و اظهار داشت : پیشینه ورزشکاری خانواده ایراندوست و آشنایی این سرمربی ارزشمند با مشکلات و چالشهای موجود موجب شد با اعتقاد به اهداف پیش رو در این مسیر گام بردارد و تلاشهایش نتایج خوبی را برای کشور به ارمغان آورد .

وی افزود : ورزش تاثیر بسزایی در مسایل سیاسی و اجتماعی دارد بطوریکه یک حرکت پهلوانانه از سوی ورزشکار می تواند بازتاب چشمگیری در دنیا داشته باشد.

در پایان این جلسه از مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان جمهوری اسلامی ایران و کادر فنی این تیم‌ با اهداء هدایایی تقدیر شد.