به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛سرهنگ فردین میرزاپور در جمع خبرنگاران در سپاه ناحیه فومن با گرامیداشت روز خبرنگار  گفت:خبرنگاران حلقه وصل مسئولان و مردم و تبئین کننده نظام ارزشی ،انقلابی و اسلامی هستند. وی نهادینه کردن فرهنگ دینی ، اسلامی و انقلابی را از طریق رسانه ها میسر خواند و گفت:نیاز جامعه و دنیای  امروز  […]

 به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛سرهنگ فردین میرزاپور در جمع خبرنگاران در سپاه ناحیه فومن با گرامیداشت روز خبرنگار  گفت:خبرنگاران حلقه وصل مسئولان و مردم و تبئین کننده نظام ارزشی ،انقلابی و اسلامی هستند.

وی نهادینه کردن فرهنگ دینی ، اسلامی و انقلابی را از طریق رسانه ها میسر خواند و گفت:نیاز جامعه و دنیای  امروز  تفکر ارزشی و تفکر بسیجی رسانه  است و این تفکر ارزشمند است.

میرزاپور دفاع مقدس  را تشکیل دهنده هویت ایرانی و نمونه کامل الگو اسلامی  خواند و اظهار کرد ؛تفکر بسیجی از نگاه خبرنگار باید تفکر بی بدیل باشد.

وی نقش خبرنگاران را در انعکاس خبر نقش جهادی خواند و گفت:نقش جهادی یعنی صادق بودن شفاف کردن خبر و انعکاس آن در کشور با رعایت اصول اخلاقی و رسانه ای.

وی از رسانه ها خواست تا مسئولان را به سمت و سوی  توسعه اخلاق مداری  هدایت کنند و مرز بین تخریب و نقد را فراموش نکنند .

ایشان امنیت امروز جامعه به ویژه خبرنگاران را اقتدار شهدا خواند و گفت: نقش خبرنگاران در نظام اسلامی و جنگ نرم نقش جهادی است.

وی جنگ سخت دشمن را امروز بدون کاربرد خواند و گفت: امروز دشمن خود را در جنگ خبر و رسانه ای تقویت می کند .

فرمانده سپاه ناحیه فومن از خبرنگاران خواست تا دنبال تقویت واژه ها باشند و برای کمک به نظام به مقابله با دشمن بروند.

وی خواستار شد تا خبرنگاران در بازی سیاسی ورود نکنند و بسیج رسانه بیشتر به رسالت اصلی خود بپردازد.

ایشان تاکید کرد؛خبرنگاران در مقابل مشکلات جامعه سکوت نکنند و امروز مشکل جامعه ما فقط اقتصادی نیست بلکه مشکلات فرهنگی مهمترین مشکل جامعه و  دغدغه رهبر انقلاب نیز هست.

میرزاپور خبرنگاران را مطالبه گران ارزش های شهدا خواند و گفت: شاخصه خبرنگار شجاعت است  و بایدبا امید و تحول و بصیرت و هوشیاری مطالبه گری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن از اتمام پروژه ۸۰ واحدی مسکن محرومان  خبر داد گفت:اردوی جهادی در غالب ۵ گروه و با حضور ۳۰۰ نفر دانش آموز در مرمت و بازسازی مدارس  در شهرستان فعال  است.

وی حمایت ازنوغان داران را از دیگر برنامه این فرماندهی خواند و گفت: تاسیس شرکت نخ کشی برای اولین بار در استان گیلان در فومن توسط سپاه افتتاح می شود.

میرزاپور از یادواره شهدای گمنام در ۲۶ مرداد در شهرک تاریخی ماسوله خبر داد و گفت: برای بهتر برگزار شدن چنین یادواره هایی نیازمند قوی سازی رسانه ها در شهرستان هستیم.