با حضور امام جمعه رشت؛

حجت‌الاسلام «ولی عادلی» رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان شد

  پرینت
حجت‌الاسلام «ولی عادلی» رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان شد
شناسه خبر : 70229 | تاریخ انتشار : 12 خرداد 1402 - 19:23 | 106 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام علی اصغر جهانی در دفتر نماینده ولی‌فقیه گفت: تعامل مسئول دفتر با همه سازمان‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی و اجتناب از اموری که منجر به آلودگی دفتر شود از وظایف مسئول دفتر است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی در مراسم تکریم و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی به‌عنوان رئیس جدید دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان

و تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر جهانی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) مبنی بر اینکه «دنیا شیرینی و تلخی‌اش رویایی بیش نیست و بیداری و آگاهی واقعی در آخرت است» اظهار داشت: امام خمینی (ره) در بخشی از وصیت‌نامه خود فرمودند با دلی آرام و قلبی مطمئن شما را ترک می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه هر کدام از ما با فرازها و نشیب‌های زندگی روبه‌رو بوده‌ایم اما در هر جایگاهی که باشیم، از دنیا خواهیم رفت گفت: به فرموده امام حسین (ع)، بیداری واقعی در آخرت است و باید در آنجا رستگار شد.

آیت‌الله فلاحتی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام علی اصغر جهانی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: از زحمات سایر مدیران استان هم تشکر می‌کنیم؛ از زحمات‌شان راضی هستیم اما قانع نیستیم و نسبت به کار خودمان هم نباید قانع باشیم بلکه همه باید برای ترقی تلاش کنیم.

امام جمعه رشت با اشاره به ۳ عرصه ماموریتی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه گفت: عرصه مدیران اجرایی، مراجعات مردمی و امور داخلی دفتر در واقع ۳ عرصه ماموریتی مسئول دفتر است و ایشان در هر ۳ عرصه چند وظیفه دارد.

وی تاکید کرد: یکی از مواردی که باید مورد توجه باشد این است که مردم، مسئولان و سازمان‌های مختلف از دفتر نماینده ولی‌فقیه اذیت نشوند.

امام جمعه رشت، تعامل مسئول دفتر با همه سازمان‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی و اجتناب از اموری که منجر به آلودگی دفتر شود و تعامل سازنده با ادارات را جزو وظایف مسئول دفتر دانست و بیان کرد: سازمان‌ها باید در کنار تعامل سازنده با دفتر نماینده ولی‌فقیه، پاسخگو هم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تاکید بر اجتناب از هر چیزی که باعث ایجاد التهاب می‌شود گفت: پاک‌دستی و پاک‌چشمی در تمام مراحل تعاملی عرصه‌های ۳گانه مذکور باید حفظ و رعایت شود.

آیت‌الله فلاحتی برقراری روابط شایسته میان مسئولان و مردم با دفتر نماینده ولی‌فقیه را جزو دیگر وظایف مسئول دفتر دانست و بیان کرد: در هر کاری باید رضایت خدا در نظر گرفته شود و اگر رضایت خدا در آن کار نباشد، انجام نشود.

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
آمادگی کامل کادر بهداشت و درمان استان گیلان در ایام تعطیلات نوروز
پرونده ۵۰ میلیاردی گران فروشی در گیلان در قالب طرح نظارتی /بازرسی و تشکیل پرونده جریمه در گرانفروشان میوه ادامه دارد
هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب نیازمند خانه‌تکانی هستند/دلیل بسیاری از مشکلات جامعه، انتصاب مدیران سفارشی ناکارآمد از سوی نمایندگان است
فعالیت ۷۰۴ واحد اقامتی گردشگری در ایام نوروز در شهرستان
نشست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
دومین بیمارستان قدیمی رشت پلمپ شد/بعد از تعطیلی بیمارستان فامیلی رشت نوبت به توتونکاران رسید
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.