به گزارش صفیر گیلان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان محمد عباسی اظهار داشت : در اجرای این طرح تاکنون، ۱۲ مرکز متخلف تهیه و توزیع مواد غذایی در گیلان پلمپ و ۵۴ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف به مراجع قضایی معرفی شد. وی […]

به گزارش صفیر گیلان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان محمد عباسی اظهار داشت : در اجرای این طرح تاکنون، ۱۲ مرکز متخلف تهیه و توزیع مواد غذایی در گیلان پلمپ و ۵۴ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: از آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون، کارشناسان بهداشت محیط گیلان، ۱۱ هزار و ۴۱۷ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و سامانه های آبرسانی در سراسر استان انجام دادند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: بیش از ۵۰۰ نمونه برداری از سامانه های آبرسانی استان در این مدت انجام شده است.
وی با بیان این که در ایام تعطیلات نوروز، تشدید نظارت های بهداشتی درمانی در حوزه های مختلف دانشگاه، اعم از بهداشت، درمان و غذا و دارو ادامه دارد، تصریح کرد: کارشناسان حوزه های مختلف دانشگاه این چرخه را تکمیل می کنند.
برنامه سلامت نوروزی با اولویت نظارت بر مراکز و اماکن حساس و نظارت بر سامانه های آبرسانی (معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ) از بیستم اسفندماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان گیلان به اجرا درآمد و تا بیستم فروردین ادامه دارد.