حجت الاسلام قربانپور حساب ۱۰۰ امام را هویت بنیاد مسکن خواند و گفت: در حساب ۱۰۰ امام با کمک خیران و اورده دولت و نهاد دولتی دو وظیفه اصلی  این بنیاد با جدیت  برای محرومیت زدایی در حال پیگیری است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛حجت الاسلام صفر قربانپور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در جمع رسانه ها ضمن تبریک این ایام گفت:در راهبرد ۹ گانه کشور و دولت  موضوع حساب ۱۰۰ امام بسیار پر رنگ دیده شده است.

وی حساب ۱۰۰ امام را هویت بنیاد مسکن خواند و گفت: در حساب ۱۰۰ امام با کمک خیران و اورده دولت و نهاد دولتی دو وظیفه اصلی  این بنیاد با جدیت  برای محرومیت زدایی در حال پیگیری است.

وی افزود: ساخت مسکن محرومین برای اقشار کم درآمد و بازسازی اماکن تخریب شده براثر حوادث مختلف، از مهم‌ترین مأموریت‌های بنیاد مسکن است.

حجت الاسلام قربانپور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یادگار امام راحل برشمرد و گفت: خیرین از هر نقطه از کشور و دنیا می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به این حساب واریز کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان ادامه داد: هر گونه خدماتی که در شهرها و روستاها از طریق حساب «صد» انجام می‌شود بلاعوض است.

حجت الاسلام قربانپور تصریح کرد: حساب «صد» به صورت هیئت امنایی اداره شده و بر همین اساس خیران شناسایی و سیاست گزاری می‌شود.

وی تاکید کرد: کمک به ساخت مسکن، تعمیرات مسکن، اجاره و رهن و خرید تجهیزات مسکن برای افراد واجد شرایط به مردم توسط حساب صد خدمات ارائه می‌شود.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری