به گزارش صفیر گیلان؛رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی از دهه چهل تا ۲۲ بهمن ۵۷ را حرکتی الهی و مقدس خواند و گفت: قطعاً اراده خداوند بر این بود تا حرکت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به قدرتی مجهز شود تا به وسیله آن، کار نیمه‌ تمام ائمه […]

 به گزارش صفیر گیلان؛رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی از دهه چهل تا ۲۲ بهمن ۵۷ را حرکتی الهی و مقدس خواند و گفت: قطعاً اراده خداوند بر این بود تا حرکت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به قدرتی مجهز شود تا به وسیله آن، کار نیمه‌ تمام ائمه اطهار (ع) در تشکیل حکومت اسلامی به سرانجام و سرمنزل مقصود برسد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین “سیدعلیرضا ادیانی”در جمع خانواده کارکنان ستاد انتظامی گیلان، در مراسمی که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در سالن شهدای ناجا شهر رشت برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، توجه کارکنان نیروی انتظامی به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را موجب تعالی و دستیابی به شاخص‌های پلیس جامعه‌ محور و در تراز جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی نقش خانواده‌ها در سلامت انجام وظایف و موفقیت کارکنان نیروی انتظامی را بسیار مهم و حائز اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: اسلام بر انجام رفتارها و وظایف متقابل زن و مرد در خانواده تأکید دارد و هر رفتار خوب یا بدی که والدین انجام می‌دهند به صورت مستقیم بر رفتار و آینده فرزندانشان تأثیرگذار است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، حضرت زهرا سلام الله علیها را نمونه بارز تربیت در مکتب انسان‌ساز اسلام برشمرد و افزود: سیره و روش زندگی حضرت فاطمه سلام الله علیها، تبعیت از شوهر، دفاع از حریم ولایت و تربیت فرزندان بر اساس تعالیم و آموزه‌های دینی و اخلاقی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی، به تأثیر مخرب ماهواره و برخی کانال‌های فضای مجازی بر بنیان خانواده‌ها اشاره کرد و غفلت از تهدیدات آنها را موجب فروپاشی و از هم گسستگی کانون گرم خانواده‌ها برشمرد.

وی روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی از دهه چهل تا ۲۲ بهمن ۵۷ را حرکتی الهی و مقدس خواند و گفت: قطعاً اراده خداوند بر این بود تا حرکت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به قدرتی مجهز شود تا به وسیله آن، کار نیمه‌ تمام ائمه اطهار (ع) در تشکیل حکومت اسلامی به سرانجام و سرمنزل مقصود برسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به تضاد ماهیت انقلاب اسلامی با گفتمان جهان غرب و شرق افزود: علیرغم تمام کینه‌توزی‌ها، توطئه‌ها و اتحاد استکبار جهانی برای تضعیف و نابودی جمهوری اسلامی، امروز پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب ۵۷ ، شاهد استقلال، عزت و اقتدار کشورمان در تمامی عرصه‌ها هستیم و اینها همه به برکت تبعیت از مقام معظم رهبری و گام برداشتن در مسیر ولایتمداری است.

image_2019_2_5-3_56_30_86_F5E

لازم به ذکر است اهدای جوایز به برندگان مسابقه فرهنگی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای قطعات موسیقی حماسی و انقلابی و برش کیک چهل سالگی انقلاب از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ بود که با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد.