صفیر گیلان؛استاندار گیلان در بازی نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور و جشن قهرمانی تیم ملوان بندرانزلی حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی سه‌شنبه شب پس از تماشای دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و ویستاتوربین تهران در ورزشگاه تختی انزلی که با پیروزی تیم میزبان و قهرمانی ملوانان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور و راهیابی به رقابت‌های لیگ برتر همراه شد، در جمع خبرنگاران ، با تبریک این پیروزی به مردم استان به ویژه مردم قهرمان و ورزش دوست انزلی اظهار داشت: مدتها بود مردم آرزو داشتند ملوان در سکوی قهرمانی حضور یابد و به لیگ‌ برتر فوتبال کشور صعود کند که خوشبختانه با اراده بازیکنان، تکیه به توانمندی ها و بهره‌گیری از ظرفیت مربیان بومی، این مهم محقق شد.
وی تقارن این جشن با دهه کرامت را به فال نیک گرفت و با اظهار خرسندی از حضور در جمع هواداران، از استمرار حمایت های مجموعه مدیریت گیلان از همه تیم های ورزشی و فوتبالی استان خبر داد.
استاندار گیلان تقویت زیرساخت‌های ورزشی را از رویکردهای دولت خواند و شور و شعف ایجاد شده در مردم ورزش‌دوست انزلی و هواداران پرشور تیم ملوان بندرانزلی را مورد اشاره قرار داد و افزود: این پشتیبانی ها، زمینه ساز درخشش اهالی پرتلاش ورزش استان است.
با پایان یافتن رقابت‌های فصل جاری مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۷۱ امتیاز  عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.