به گزارش صفیر گیلان/فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل سابق شرکت شهرک های صنعتی گیلان و فعال سیاسی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار توسکانیور گفت: انتخابات برای مشارکت مردم در سرنوشت و آینده کشور یک ظرفیت و فرصت متعالی به شمار می رود که نباید به سادگی از آن چشم‌ پوشی‌کرد

به گزارش صفیر گیلان/فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل سابق شرکت شهرک های صنعتی گیلان و فعال سیاسی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار توسکانیور گفت: انتخابات برای مشارکت مردم در سرنوشت و آینده کشور یک ظرفیت و فرصت متعالی به شمار می رود که نباید به سادگی از آن چشم‌ پوشی‌کرد سومدیریت و استفاده از افراد غیر متخصص در مدیریت کشور باعث ناکارآمدی و نا امیدی در بخش عمده ای از جامعه شده است اما راه حل آن قهر با صندوق رای نیست بلکه باید در انتخابات مشارکت کرده و با گزینش افراد اصلح مانع تداوم این ناکارآمدی شد.
معاون اسبق سیاسی فرماندار رشت با اشاره به تورم افسار گسیخته و وضعیت نابسامان اقتصادی، آن را نتیجه ی عدم نظارت صحیح نهاد مجلس بر دولت دانست و ادامه داد اگر مجلس به وظایف خود به درستی عمل می کرد ما اکنون دچار بحران در حوزه اقتصاد نبودیم.
وی در ادامه ضمن حمایت از دکتر محمد باقر نوبخت در انتخابات پیش رو گفت: دکتر نوبخت به‌عنوان یک چهره علمی و اجرایی، با دارا بودن سوابق ارزنده در مجلس و دولت می تواند راهگشای بسیاری از معضلات ملی و منطقه ای باشد. وی دکتر نوبخت را یک‌سرمایه ملی دانست که باعث افتخار گیلانیان است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با انتخاب دکتر نوبخت به عنوان نماینده مردم در مجلس، از این سرمایه ملی به درستی استقبال شود