صفیر گیلان؛مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به مناسبت در گذشت پدر محترم سرکار خانم سوسن بزرگی راد  کارشناس امور اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با حضور و  صدور پیامی، این ضایعه را به این بانوی شاغل در اداره فرهنگ و ارشاد فومن تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛ بعدازظهر روز دوشنبه مورخ ۲ اسفند ۱۴۰۰،

«رضا ثقتی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور در گلزار شهدای شهر فومن در مراسم سوم پدر شهید بزرگوار “بزرگی راد” شرکت کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به مناسبت در گذشت پدر محترم سرکار خانم سوسن بزرگی راد  کارشناس امور اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با حضور و  صدور پیامی، این ضایعه را به این بانوی شاغل در اداره فرهنگ و ارشاد فومن تسلیت گفت که متن این پیام به شرح ذیل است:

 انالله و انا الیه راجعون

مرگ پایان زندگی نیست، بلکه آغازی است برای پرواز مرغ جان بر گستره ملکوت و رجعتی به محضر حضرت دوست؛ به ویژه مرگ آنان که در زندگانی گام­های بلندی برداشته و در خدمت به دیگران کوشیده اند.

خبر درگذشت پدر  شهید “سعید بزرگی رادموجب تأسف و تأثرمان شد. جا دارد که این مصیبت را به شما و خانواده آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن زنده یاد، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان وی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور مدیران کل سیاسی استانداری گیلان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) فرماندار شهرستان فومن و جمع کثیری از مردم شهرستان شهیدپرور فومن برگزار شد.

  • نویسنده : عکاس؛زلیخا صفری راسته کناری