به گزارش صفیر گیلان؛لاهیجان مقتدرانه فاتح مسابقات انتخابی کشور جهت اعزام به مسابقات جهانی تایلند شد سحر رمضانپور، سرمربی تیم دراگون بت لاهیجان ، با کسب مقام نخست در مسابقات کشوری، ١۴ لاهیجانی را ملی پوش و راهی مسابقات جهانی تایلند نموده و خود مربی تیم ملی شد. این اتفاق که در تاریخ ورزش گیلان […]

به گزارش صفیر گیلان؛لاهیجان مقتدرانه فاتح مسابقات انتخابی کشور جهت اعزام به مسابقات جهانی تایلند شد

سحر رمضانپور، سرمربی تیم دراگون بت لاهیجان ، با کسب مقام نخست در مسابقات کشوری، ١۴ لاهیجانی را ملی پوش و راهی مسابقات جهانی تایلند نموده و خود مربی تیم ملی شد.

این اتفاق که در تاریخ ورزش گیلان و لاهیجان بی سابقه بوده است توجه همگان را در سراسر کشور به خود جلب نموده است.
گفتنی است تیم نوظهور لاهیجان که در خرداد ماه سال جاری پس پیروزی بر تیم ملوان بندرانزلی در تست انتخابی تیم منتخب استان گیلان، راهی مسابقات کشوری شد؛ بر دیگر رقیبان خود غلبه و در جایگاه نخست ایستاد.
با این پیروزی اعضای تیم دراگون بت لاهیجان همگی ملی پوش، مربی این تیم به مربیگری تیم ملی رسیده و نیز توانسته جواز حضور در مسابقات جهانی ٢٠١٩ را که اواخر مرداد و اوایل شهریور در شهر پاتایا تایلند برگزار میشود را ازآنِ خود کند.

به همین منظور تست انتخابی تیم ملی دراگون بانوان جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهانروز ۲۷ خرداد ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور پنج استان گیلان، تهران، مرکزی، اصفهان و هرمزگان در سه رده سنی آزاد، بزرگسالان و زیر۱۶ سال در مسافت های ۵۰۰متر و ۲۰۰متر انجام شد و پس از جمع امتیاز های دو ماده تیم های برتر مشخص شدند.

در رده سنی آزاد تیم گیلان با مجموع ۱۰ امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت، تیم تهران با ۶ امتیاز دوم شد و مرکزی با ۳ امتیاز سوم شد.

در رده سنی زیر ۱۶ سال تیم هرمزگان با ۱۰ امتیاز اول شد، گیلان(تیم لاهیجان) با ۵ امتیاز و مجموع زمان ۴:۰۲.۵۵۸ ثانیه در رده دوم قرار گرفت و تیم تهران با ۵ امتیاز و مجموع زمان ۴:۱۰.۳۶۰ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده سنی بزرگسالان تیم تهران با ۶ امتیاز اول شد و هرمزگان با ۲ امتیاز دوم شد.

به این ترتیب تست انتخابی تیم ملی دراگون بوت بانوان به پایان رسید.