صفیر گیلان؛عضو فقهای شورای نگهبان در رشت گفت:حضور پرشور مردم رشت در راهپیمایی ۲۲بهمن امروز بالاترین رای وفاداری به نظام و انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛آیت الله سیداحمد خاتمی در اجتماع پر شور مردم ولایتمدار در میدان شهدای ذهاب با بیان اینکه مردم گیلان طلایه داران بصیرت هستند، اظهار داشت: گیلانیان در حماسه ۹ دی، یک روز پیش از تجمع مردم در سراسر کشور به پا خاستند و ابراز ولایت مداری خود را نشان دادند و شعار آن روز شعار حیات بود و اکنون نیز با حشور پر شور خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند.


وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی بالاترین پشتوانه برای نظام اسلامی است ومردم صاحبان اصلی انقلاب هستند.
عضو هئیت رییسه آیت الله سیداحمد خاتمی مجلس خبرگان رهبری  تصریح کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور خود در انتخابات پاسخی محکم به استکبار جهانی خواهند داد. ملت بزرگ ایران نمی‌گذارد پرچم اسلام و جمهوریت در کشور بر زمین بیفتد.
وی با بیان اینکه در سال ۵۷ دین ستیزی طاغوت با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سقوط کرد، گفت: ستیز با دین، استقلال، آزادی، اخلاق، حیا و عفت و مردم ستیزی از مهمترین خیانت و جنایت رژیم طاغوت در حق مردم ایران بود.

وی با اشاره به اینکه در حکومت طاغوت برای رای مردم ارزش و اهمیت قائل نبود، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم با شرکت در انتخابات خودشان در تعیین سرنوشت شان نقش داشته و دارند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا انتخابات ۱۱ اسفند را به رفراندوم ضد نظام تبدیل کند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند مردم پای صندوق‌های رای نیایند، اما گیلانیان غیور و انقلابی در ۱۱ اسفند با حضور پرشورشان به تمام یاوه گویی‌های دشمن برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم پایان خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه مردم صاحب انقلاب هستند افزود: مردم با مشارکت خود در انتخابات ثابت خواهند کرد تا آخرین نفس و قطره خون پای نظام ایستاده اند.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری