به گزارش پایگاه اطلاع صفیر گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی در این جلسه ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت رحلت آیت ا… هاشمی رفسنجانی افزود : در رحلت این عالم مجاهد دوستان و منتقدان همه با حضور خود اعلام داشتند که مرد بزرگی را از دست دادیم. وی با اشاره به اینکه مجاهدت‌های آیت […]

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع صفیر گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی در این جلسه ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت رحلت آیت ا… هاشمی رفسنجانی افزود : در رحلت این عالم مجاهد دوستان و منتقدان همه با حضور خود اعلام داشتند که مرد بزرگی را از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه مجاهدت‌های آیت ا… هاشمی رفسنجانی برای همه مشهود است خاطر نشان کرد : ایشان در از دفاع از آرمانهای نظام وانقلاب حاضر بود از خود مایه بگذارد .

وی اظهار داشت : مردم ایران اسلامی  از جمله گیلانیان با حضور گسترده‌ در مراسم وداع با ایشان قدردانی خوبی از تلاش‌های خستگی ناپذیر این عالم و مجاهد بزرگ  به نمایش گذاشتند.

وی گفت : امیدواریم بتوانیم صبر، مقاومت، ایثار، از خودگذشتگی و آثار برجای مانده از این یار امام و رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم.

استاندار گیلان به آخرین دیدار خود به آیت ا… هاشمی رفسنجانی قبل از سفر گیلان اشاره و اظهار داشت : در این دیدار پس از ارائه گزارشی از وضعیت گیلان، ایشان با اشراف کامل درخصوص موضوعات مختلف استان اظهار نظر و راهکارها یی مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه واگذاری ۳۲۰ هکتار به منطقه ویژه اقتصادی در سال ۷۳ و ۷۴ با دستور ایشان انجام گرفت افزود : نتایج این اقدام در توسعه‌ی استان و آینده‌ی درخشانی که برای آن متصور است به وضوح قابل مشاهده است.