فرماندار شهرستان فومن در دیدار با مدیران مجتمع نئوپان فومنات، فعالیت این کارخانه را در زمینه تولید محصولات سلولزی، حائز اهمیت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از فومن؛ در روز یکشنبه ۱۹ شهریور موسی فکور فرماندار شهرستان فومن با مدیران مجتمع نئوپان فومنات ملاقات کرد.

در نشستی که با حضور مقامات شهرستان و مسئولان این واحد صنعتی در محل این کارخانه برگزار شد فرماندار شهرستان فومن شنونده مسائل و مشکلات مربوط به فعالیت این کارخانه شد.

فکور با اشاره به نقش مهم مجتمع نئوپان در زمینه تولید و اشتغالزایی در شهرستان فومن و همچنین سطوح بالاتر، از اهتمام مدیران این کارخانه در استمرار فعالیت تولیدی این واحد بزرگ صنعتی قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان با بیان این که رویکرد دولت، حمایت از تولید و کاهش مشکلات تولیدکنندگان است، برنامه ریزی های انجام شده به منظور کاهش مشکلات کارخانجات را مورد توجه قرار داد.

حفظ سلامت منطقه دغدغه اصلی صنعت نئوپان فومنات

 تولید و اشتغالزایی مدیرعامل مجتمع نئوپان با اشاره به مسائل مختلف حقوقی، زیست محیطی و محلی مربوط به فعالیت این کارخانه، بر تعهد خود به جلب رضایت عمومی به ویژه جوامع محلی همجوار با این کارخانه و همچنین تلاش برای حفظ سلامت منطقه تاکید کرد.

در این نشست ضمن بررسی آخرین مسائل و مشکلات این کارخانه، رایزنی‌های لازم در خصوص نحوه رسیدگی به درخواست‌ها و تامین منابع به منظور استمرار فعالیت این واحد صنعتی انجام شد.

  • نویسنده : زلیخا صفری