به گزارش صفیر گیلان،میر شمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فجر  با گرامی داشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت : چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با اقتدار و حضور پرشور مردم برگزار شد که به نوبه خود از این مردم برای خلق این حماسه تشکر و قدردانی […]

به گزارش صفیر گیلان،میر شمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فجر  با گرامی داشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت : چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با اقتدار و حضور پرشور مردم برگزار شد که به نوبه خود از این مردم برای خلق این حماسه تشکر و قدردانی می کنم.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری رشت گفت :موسیقی و تاتر از هنرهای ریشه دار در فرهنگ شهرستان رشت و استان گیلان است.
وی با بیان اینکه زبان هنر جذاب و تاثیر گذار است ،گفت : برگزاری چنین جشنواره هایی سبب حفظ و توسعه این فرهنگ کهن کشورمان می گردد.
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه شهرستان رشت دارای هنرمندان بزرگی در عرصه موسیقی و تاتر است ،گفت : حضور مسئولان و مدیران و حمایت از برگزاری چنین جشنواره هایی ایجاد انگیزه و دلگرمی در بین جوانان و هنردوستان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شاهد حضور و استقبال مردمی از این جشنواره بودم ،اظهار کرد: اقدام ارشاد اسلامی شهرستان رشت و حمایت ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در راستای برگزاری این جشنواره جای تقدیر و تشکر دارد و آنچه که از نزدیک دیدم نشان از رضایت مردمی و هنرمندان به برگزاری این جشنواره داشت و امیدوارم این جشنواره همه ساله برای تعالی هنر و فرهنگ شهرستان برگزار شود.