صفیر گیلان؛سرپرست فرمانداری شهرستان شفت افزود: سعی می شود تا حقوق تضیع شده شهروندان شفتی با همدلی و تلاش مضاعف احیا گردد

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان “نشست خبری سرپرست فرمانداری شهرستان شفت با حضور حاج خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی عصر پنج شنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ابراهیم طاهری صادق سرپرست فرمانداری شفت با بیان اینکه، اصحاب رسانه و فعالین عرصه خبری جایگاه و مسوولیت اجتماعی خطیری را یدک می کشند، گفت: خبرنگاران با اطلاعات و دانشی که از اجتماع کسب می کنند تاثیر گذار و قابل اتکا هستند

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت با اشاره به اینکه خبرنگاران می توانند با انتقال اخبار درست و بیان دغدغه های شهروندان به سلامت اجتماعی و روانی موجود در جامعه کمک کنند، اضافه کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان به شمار می روند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن فرهنگ و اقتصاد نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده است، اظهار داشت: خبرنگاران می توانند با هدف گذاری درست به رفع نگرانی مردم در خصوص مشکلات معیشتی نقش آفرینی کنند.

طاهری از برگزاری سلسله نشست های خبری و گفتگو با خبرنگاران طی ماه های آینده توسط فرمانداری شهرستان شفت خبرداد و خاطر نشان کرد: نماینده عالی دولت در این شهرستان تلاش می کند تعامل خردمندانه و‌ درست با اهالی رسانه را در دستور کار قرار دهد.

وی برقراری انسجام و هماهنگی بین بخش های مختلف مدیریتی را ضمینه ساز توسعه در بازده زمانی بلند مدت دانست و گفت: تلاش می شود با وحدت رویه در شهرستان شفت اتفاقات مثبتی رغم بخورد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت افزود: سعی می شود تا حقوق تضیع شده شهروندان شفتی با همدلی و تلاش مضاعف احیا گردد.

وی از راه اندازی مجمع نخبگان در شهرستان شفت خبر داد و افزود: فرمانداری این شهرستان آمادگی دارد تا با تشکیل اساسنامه در موضوعات مختلف سازمان های مردم نهاد شکل داده و از ظرفیت نخبگان استفاده نماید.

طاهری با اشاره به اینکه هیچ دولتی به تنهایی توانایی مقابله با مشکلات را ندارد، خاطرنشان کرد: از ظرفیت های موجود در بخش خصوصی و گروهای مردم نهاد استفاده خواهد شد.