به گزارش صفیر گیلان؛در پی سفر روز گذشته استاندار گیلان به  شهرستان رودبار ،دکتر نجفی به مدیرعامل آب منطقه ای دستور داد مطالبات خانوارهای پشت سد سفید رود را در اسرع وقت پرداخت کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی  استانداری گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی در نشست رسیدگی مشکلات […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛در پی سفر روز گذشته استاندار گیلان به  شهرستان رودبار ،دکتر نجفی به مدیرعامل آب منطقه ای دستور داد مطالبات خانوارهای پشت سد سفید رود را در اسرع وقت پرداخت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی  استانداری گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی در نشست رسیدگی مشکلات خانوارهای پشت سد آیت ا… بهجت شهرستان رودبار گفت  : آب منطقه‌ای کلیه‌ی حقوق قانونی خانوار های مستقر در پشت سد و مطالبات بجامانده خانوارهای داخل مخزن را در نامه‌ای که از سوی فرماندار رودبار با تایید دادگستری شهرستان معرفی می‌شوند پرداخت کند.

وی همچنین برلزوم رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران تأکید و تصریح کرد : آب منطقه‌ای استان در روند رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و تسریع در اقدامات آنان اهتمام ویژه داشته باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی در مسیر آزاد راه قزوین- رشت تأکید کرد و گفت : به ساخت مرکز خدمات رفاهی مناسب در محدوده گیلان نیاز داریم .

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار نباید در دستگاه‌های اجرایی معطل بماند افزود : باید با احترامی که به سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی گذاشته می‌شود در روند سرمایه‌گذاری کمال همکاری را با آنان داشته باشیم.