به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛حسین اسمعیل‌پور،  در جلسه شورای اداری که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری فومن  برگزار شد، اظهار داشت:بیش از ۹۳ درصد مردم شهرستان در انتخابات شرکت نمودند  و این حرکت در مسیر درست افتخاری برای مردم شهرستان بود. اسمعیل پور  با بیان اینکه نیروی انتظامی و سپاه پاسداران امنیت انتخابات […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛حسین اسمعیل‌پور،  در جلسه شورای اداری که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری فومن  برگزار شد، اظهار داشت:بیش از ۹۳ درصد مردم شهرستان در انتخابات شرکت نمودند  و این حرکت در مسیر درست افتخاری برای مردم شهرستان بود.

اسمعیل پور  با بیان اینکه نیروی انتظامی و سپاه پاسداران امنیت انتخابات را بر عهده گرفتند، افزود: هیئت‌های اجرایی و نظارت و عوامل اجرایی انتخابات کار خود را به درستی و به خوبی در شهرستان انجام دادند و انتخابات در شهرستان خاص بود.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه ادارات میراث فرهنگی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و فرهنگ و ارشاد اسلامی یک تقویم فرهنگی تعریف کنند، گفت: ۸۴ مناسبت در طی سال داریم که آن تقویم در اختیار همه قرار می‌گیرد تا برنامه‌های متناسب با آن را برگزار کنند و من امروز شرمنده هستم که بگویم سوم خرداد در شهرستان خوب دیده نشد و ادارات بنری برای این روز در سطح شهرستان نداشتند و حتی در مزار شهدا و در گلباران حضور ادارات کم رنگ بود.photo_2017-05-25_04-01-45

اسمعیل‌پور با بیان اینکه امروز اثری از آن آزاد سازی در این شهر دیده نمی شود و در پاس داشت فتح خرمشهر کوتاهی کردیم گفت:شما می دانید که سوم خرداد را گیلانیان حماسی کردند و بسیاری از فومنی ها در آزاد سازی سهیم بودند و هیچ ارتشی در این حماسه و فتح خرمشهر دخالت نداشت.

اسمعیل‌پور با اشاره به اینکه نباید از تمام ابزار برای تخریب یک فرد استفاده شود، و شهرداری ماسوله برای پایین اوردن بنرهای روحانی باید پاسخ گو باشد افزود: به شورای جدید و به خصوص شوراها و شهردار ماکلوان به دلیل انسجام خاصشان تبریک می‌گویم و شوراها برای پیشرفت امور شهر از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

وی افزود:من در مدت ۴ ماه از شهرداری و شورای شهر فومن و ماسوله طرح و برنامه و ایده هایی ندیدم ولی شهرداری ماکلوان فرق می کند  و حداقل ایده دارد.

فرماندار فومن  با بیان اینکه منابع طبیعی با مردم بیشتر مدارا کند، گفت:  من بخشنامه های منابع طبیعی استان را دیدم و این بخشنامه ها با محیط زیست شهرستان فومن همخوانی ندارداگر قرار است مدیر کل منابع طبیعی مانع تراشی کند با پشتوانه مردم برخورد شدید با او می‌شود.

فرماندار فومن مدیریت منابع طبیعی استان گیلان را کم نقش خواند و گفت:قاچاق چوب در تمام شهرها اتفاق می افتد ولی در این شهر متاسفانه در جلوی کارخانه ی چوب  منابع طبیعی ایستگاه  و مامور گذاشته این شایسته نیست.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه حمام گلستان فومن به زودی  به موزه مردم شناسی تبدیل می‌شود، گفت: ایستگاه هواشناسی در شهرستان فومن در چند ماه آینده نصب خواهد شد که از ضروریات شهرستان بخاطر حضور مسافر و گردشگران است.

 اسمعیل پور از رواسای ادارات خواست تا بیشتر تحرک داشته و کارها را به درستی انجام دهند و خانه تکانی داشته باشند زیرا برخی از این ادارات هیچ حرکتی ندارند.

فرماندار فومن اظهار کرد؛هر اداره ای برنامه داشته باشد بودجه و اعتبار میگیرد  و ادارات بعدها اعتراض نداشته باشند./زلیخا صفری