به گزارش صفیر گیلان؛ جشنواره فرهنگی و هنری فجر  رشت امروز با استقبال فرماندار و معاون فرماندار و رییس ارشاد اسلامی رشت و معاون فرهنگی ارشاد گیلان برگزار شد . جاوید رضایی مدیر آموزشگاه هزار دستان با بیان این مطلب که این آموزشگاه تازه تاسیس برای نخستین بار است که در جشنواره شرکت می کند گفت […]

به گزارش صفیر گیلان؛ جشنواره فرهنگی و هنری فجر  رشت امروز با استقبال فرماندار و معاون فرماندار و رییس ارشاد اسلامی رشت و معاون فرهنگی ارشاد گیلان برگزار شد .
جاوید رضایی مدیر آموزشگاه هزار دستان با بیان این مطلب که این آموزشگاه تازه تاسیس برای نخستین بار است که در جشنواره شرکت می کند گفت : این جشنواره مورد استقبال عموم قرار گرفته است و حضور مقامات دولتی مانند فرماندار رشت ،معاون فرماندار و رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان رشت نشان از هنر دوستی و هنر پروری در این شهرستان را می دهد.
رضایی با بیان اینکه هنر جویان با مواجه شدن این استقبال و حمایت، انگیزه می گیرند ،گفت : با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و حمایت دکتر حسن پور رییس ارشاد شهرستان رشت از هنر و موسیقی سبب برگزاری چنین جشنواره ای شده است و بنده بسیار خرسندم که امسال در این جشنواره حضور داشتم.
وی با بیان اینکه آموزشگاه هزاردستان در سه بخش اجرا داشتند ،گفت : تعدا ۲۰ هنر جو در رده سنی ۷ الی ۲۰ سال از آموزشگاه به اجرای گروه نوازی ،دو نوازی و تنک در این جشنواره پرداختند.
جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت از تاریخ ۲۴ بهمن ماه الی ۲ اسفندماه در مجتمع خاتم الانبیا (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت در حال برگزاری است.

جشنواره فجر

جشنواره فجر

image_2019_2_15-9_10_3_989_gNA image_2019_2_15-9_10_3_500_pwe image_2019_2_15-9_10_3_181_6FH image_2019_2_15-9_10_2_893_5dU