صفیر گیلان/در نامه ای رسما از شهردار ، رئیس شورا و اعضای شورای شهر رشت برای حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان بازیهای آسیایی دعوت شد.

به گزارشصفیر گیلان/؛به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ،این روابط عمومی در واکنش به سخنان علیرضا تاج شهرستانی رئیس کمیسیون و عضو شورای شهرداری رشت ضمن تقدیر از وی ، تمامی اعضای شورا و شهرداری برای حمایت از ورزش و رویدادهای ورزشی گفت : به پیوست این خبر تصویر دعوت رسمی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از شهردار ، رئیس و اعضای شورای شهر ضمیمه می شود . چرا که اعتقاد داریم حمایت از ورزش و رویدادهای ورزشی باید با مشارکت دیگر دستگاهها ، خصوصا شهرداری و شورا باشد که تا کنون هم اینچنین بوده است .

این روابط عمومی در خصوص زمان برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان بازیهای آسیایی و پاراآسیایی نیز اعلام کرد : پیشتر چند بار زمان این مراسم به دلیل حضور داشتن قهرمانان در مسابقات برون مرزی لغو شد و زمان برگزاری مراسم با هماهنگی اکثریت قهرمانان و استانداری گیلان تعیین و اجرا شد.

ضمنا در این مراسم ، هم از سوی مجریان و هم دکتر جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از حمایت های شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی تقدیر و تشکر شد