حمایت و حضور پارک علم و فناوری گیلان در سی و پنجمین کنفرانس بین المللی پارک‌های علمی و فناوی

  پرینت
حمایت و حضور پارک علم و فناوری گیلان در سی و پنجمین کنفرانس بین المللی پارک‌های علمی و فناوی
شناسه خبر : 18589 | تاریخ انتشار : 13 شهریور 1397 - 17:41 | 10442 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان؛پارک علم و فناوری گیلان به همراه هیاتی، با هدف تقویت ارتباط بین المللی در سی و پنجمین کنفرانس بین المللی پارک‌های علمی و فناوی حضور یافت. این گردهمایی بزرگ بین المللی با حضور نمایندگان پارک‌های علم و فناوری ۵۰کشور و ۵۰۰مهمان داخلی و خارجی زمینه تبادل نظر میان پارک‌های علم و […]

به گزارش صفیر گیلان؛پارک علم و فناوری گیلان به همراه هیاتی، با هدف تقویت ارتباط بین المللی در سی و پنجمین کنفرانس بین المللی پارک‌های علمی و فناوی حضور یافت. این گردهمایی بزرگ بین المللی با حضور نمایندگان پارک‌های علم و فناوری ۵۰کشور و ۵۰۰مهمان داخلی و خارجی زمینه تبادل نظر میان پارک‌های علم و فناوری و مذاکره دو جانبه بین مدیران پارک‌های داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.

بیش از ۱۵۰مهمان خارجی از روسا و نمایندگان پارک‌های علمی و فناوری در سی و پنجمین کنفرانس بین المللی پارک‌های علمی و فناوی حضور دارند.

در این کنفراس می‌توان به حضور شرکت‌کنندگان خارجی از کشورهای آلمان، روسیه، لهستان، اسپانیا، کره‌جنوبی، اسلوونی، چین، ترکیه، اشاره کرد که در سه روز برگزاری این رویداد در حوزه‌های توسعه پایدار شهری، مدیریت و توسعه پارک‌های فناوری و توسعه اکسیستم‌های نوآوری، تجربه‌های علمی خورا ارئه می‌کنند.

همچنین در این رویداد جهانی، سخنرانانی از۲۷کشور از جمله انگلیس، آفریقای‌جنوبی و آمریکا برگزار شده و در همین راستا، کلاز کانمنز از آلمان در زمینه توسعه پایدار شهری، سفیر اسپانیا، وزیر علوم افغانستان، لوییس سنز دبیرکل انجمن بین المللی پارک‌های علمی و فناوری، یوزف پیکر رییس انجمن iasp و میک‌لین رییس شورای مشاوران iasp در این رویدا جهانی سخنرانی می‌کنند.

یکی از بخش‌های جدید در رویداد امسال، برنامه‌های جنبی این کنفرانس جهانی است که با برنامه‌ریزی در بخش مذاکرات دوجانبه مستقیم بین روسای پارک‌های علمی و فناوری داخل و خارج و همچنین نشست‌های تجاری، در حال انجام است.

کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوی به مدت سه روز در حوزه پارک‌های علم و فناوری، در اصفهان برگزار می شود. دره قبلی این رویداد جهانی در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
بین ۱.۵ تا ۲ درجه دمای هوا در تابستان پیش رو گرم‌تر خواهد شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.