به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام علی اسماعیلی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن دیدار با متولیان فرهنگی دانشگاه از بخش های مختلف معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه بازدید کرد. وی در نشست با مسوولان حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی، اظهار داشت: جایگاه معاونت فرهنگی دانشجویی در دانشگاه ها، جایگاه بسیار حساسی […]

به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام علی اسماعیلی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن دیدار با متولیان فرهنگی دانشگاه از بخش های مختلف معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه بازدید کرد.

وی در نشست با مسوولان حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی، اظهار داشت: جایگاه معاونت فرهنگی دانشجویی در دانشگاه ها، جایگاه بسیار حساسی است، چرا که بسیاری از تلاش های کارکنان این حوزه نامحسوس بوده و دیر بازده است.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: علاوه بر این که نتایج فعالیت های حوزه فرهنگی دانشگاه به جامعه بر می گردد، در بخش ارایه خدمات به دانشجویان نیز این معاونت نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد:  تامین غذا، خوابگاه، سرویس ایاب ذهاب بالغ بر ۵ هزار دانشجو به صورت روزانه کار بسیار سخت و دشواری است که این مهم جز با اعتقاد قلبی به خدا و خدمت به خلق خدا میسر نمی شود.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: تلاش همکاران حوزه فرهنگی دانشجویی نقش بسزایی در تعالی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سلامت جامعه دارد و کسب رضایت دانشجویان در بخش های مختلف در این شرایط اقتصادی واقعا کار دشوار و جهادی است.

دکتر رستم پور معاون فرهنگی دانشجویی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این معاونت، گفت: وجود همکاران پر تلاش و مومن و متعهد نعمت بزرگی است که خداوند به ما هدیه داده است و خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی  در بخش های مختلف این معاونت وجود دارد وتلاش شبانه روزی همکاران در راستای ارایه خدمت به دانشجویان نیز ستودنی اس

حجت الاسلام علی اسماعیلی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن دیدار با متولیان فرهنگی دانشگاه از بخش های مختلف معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه بازدید کرد.