صفیر گیلان؛فکور با بیان اینکه هر چه در امر ورزش کاربیشتر شود از آسیب ها هم بیشتر جلوگیری می شود گفت: پر شدن اوقات فراغت بچه ها با برنامه های خوب فرهنگی و ورزشی پر شود ما از آن طرف در مقابله با دشمن موفق خواهیم بود زیرا راه نفوذ دشمن بسته می شود.

صفیر گیلان/زلیخا صفری؛فرماندار فومن درحاشیه افتتاح خانه ورزشی روستایی شهدای دهستان گوراب پس  که با حضور کاوه قدسی سرپرست گروه روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان گیلان و دهیار و شورا و ورزشکاران همراه بود ضمن تقدیر از حضور مسئولان ،دهیار و شورا و مردم منطقه به ویژه علاقمندان به ورزش خواستار شد تا چنین اقداماتی در روستاها بیشتر و بیشتر شود و فضای اوقات فراغت خالی نوجوانان و جوانان در سالن ورزشی پر شود .

فکور با بیان اینکه هر چه در امر ورزش کاربیشتر شود از آسیب ها هم بیشتر جلوگیری می شود گفت: پر شدن اوقات فراغت بچه ها با برنامه های خوب فرهنگی و ورزشی پر شود ما از آن طرف در مقابله با دشمن موفق خواهیم بود زیرا راه نفوذ دشمن بسته می شود.

وی افزود:دشمن امروز تمام توان خود را برای هدایت فرزندانمان به سمت و سوی دیگر گذاشته پس ما باید بچه ها به راه درست با حضور در چنین فضایی هدایت شوند.

فرماندار فومن از اقدامات و حرکت خوب دولت در حال انجام و حرکات خوب مثل آوردن پکیج کامل ورزش در شهرستان و چمن مصنوعی توسط نماینده یکی در منطقه کیابان و دیگری در روستای تتفرود آلیان و امروز در بحث اماده سازی زیرسازی هستند.

فکور از ظرفیت دهیار و شورای گوراب پس و نیز امام جمعه این دهستان تقدیر نمود و گفت: دشمن از این بچه ها امروز به شدت می ترسد زیرا نسل قبل از این بچه ها الان افتخار آفرین شدند و کاری زیادی کردند.

وی به تحریم دشمن در حوزه دارویی اشاره و افزود: امروز داروی سرطان تهیه و یا پانسمان پروانه ای که بچه ها اختراع کردند و در فضا ماهواره داریم و این کودکان در آینده ایران را بالاتر می برند.

وی از دختران ورزشکار خواست تا درس را در کنار ورزش ادامه و ایمان خود را قوی کنند و ما نیز مراقبشان باشیم.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری