اختصاصی/صفیر گیلان، استاندار گیلان ضمن تقدیر از پسر و همسر زنده یاد حاج کریم محمدی تشکری و مدیران آموزش و پرورش و همچنین نوسازی مدارس گیلان و خیران گیلانی حاضر در این مراسم افتتاحیه گفت:خانواده فرهنگی تشکری امروز شادی و دانایی خیرات  کردند و ما این را به چشم دیدیم.

اختصاصی/صفیر گیلان؛در آستانه میلاد باسعادت حضرت علی (ع) آئینه افتتاح دو واحد آموزشی خیر ساز با حضور استاندار گیلان ،مدیر کل نوسازی مدارس گیلان،مدیر کل آموزش و پرورش گیلان ،فرماندار فومن و خانواده زنده یاد حاج کریم محمدی تشکری در مرکز دهستان گشت فومن برگزار شد.

اسدالله عباسی استاندار گیلان در آئین افتتاح این واحد آموزشی کمک خیران را در توسعه فضاهای آموزشی بسیار موثر خواند و گفت:خیران در راستای کمک به ساخت فضاهای آموزشی فرهنگی و بهداشتی در استان کمک قابل توجه داشتند.

وی امیدوار شد تا  با استفاده از ظرفیت هر چه بیشتر خیران این فرهنگ در راستای آموزش و فرهنگ کودکان مناطق کمتر برخوردار بیشتر بکارگیری شود و  روزی  برسد که تمام امکانات رفاهی به جای جای مناطق محروم گیلان و ایران عزیزمان  برسد و هیچ کودکی رنج حاصل از درس نخواندن به دلیل کمبود امکانات را  نکشد.

دکتر عباسی سه عنصر خانواده ،مدرسه و جامعه را برای تعالی کشور بسیار تاثیر گذار خواند و افزود؛ تربیت نیروی انسانی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب در تعالی آینده کشور تضمین کننده است و همه ما در این خصوص باید نقش آفرین باشیم.

استاندار گیلان ضمن تقدیر از پسر و همسر زنده یاد حاج کریم محمدی تشکری گفت:خانواده فرهنگی تشکری امروز شادی و دانایی خیرات  کردند و ما این را به چشم دیدیم.

این واحدهای آموزشی دخترانه و پسرانه در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع با زیر بنای ۱۵۰۵ متر مربع در سه طبقه و ۱۴ کلاس احداث و ۳۵ میلیارد تومان هزینه آن توسط خانواده خیر مدرسه ساز زنده یاد حاج کریم محمدی تشکری تامین شد.

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری