گفتنی است که این خانواده از نظر پوشاک و خوراک توسط سپاه ناحیه فومن تامین و مردم نگران نباشند.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن ؛در پی انتشار فیلم کوتاهی در فضای مجازی مبنی بر اینکه یک خانواده زیر پل ورودی فومن  اسکان یافتند موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

یک خانواده غیر گیلانی چهارنفره بی خانمان،( با دو کودک خردسال) ،  که برای کار و در واقع سرایداری به فومن آمده بودند به دلیل آنکه جایی نداشتند زیر پل ورودی فومن اسکان کرده بودند.

به گزارش خبرنگار ما بعد ازاینکه مسئولان شهرستان از جمله سپاه ناحیه فومن و  عوامل اورژانس اجتماعی و بهزیستی و نیروی انتظامی این میهمانان ناخوانده  که غیر بومی هستند را از نزدیک  مشاهده نمودند موضوع سریعا” بررسی و خانواده غیر گیلانی توسط سرهنگ جانباز فرمانده سپاه در یک منازل مسکونی سپاه اسکان داده شدند.

گفتنی است عوامل اورژانس و مددکاری اداره بهزیستی شهرستان فومن نیز در خصوص این خانواده بی سرپناه توضیحاتی اعلام کرد  و گفت: پس از دریافت اولین گزارش در خصوص خانواده بی پناهی که در زیر پل فومن ساکن شده بود، نماینده اداره بهزیستی برای بازدید، بررسی و ارائه خدمات مددکاری به آدرس مذکور مراجعه نمود  که با ورود سپاه موضوع جمع شد و این اداره نیز پیگیر کار این خانواده است.

 

گفتنی است که این خانواده از نظر پوشاک و خوراک توسط سپاه ناحیه تامین و مردم نگران نباشند.