گزارش خبری و تصویری مراسم تجلیل از رسانه ها در فومن،

خبرنگاران پرچمداران جهاد تبیین از نگاه رهبر معظم انقلاب هستند/خبرنگاران در جهت اشاعه حقوق شهروندی کنار مجموعه مدیریت شهری باشند/مشارکت در هفته دولت با نگاه رسانه

  پرینت
خبرنگاران پرچمداران جهاد تبیین از نگاه رهبر معظم انقلاب هستند/خبرنگاران در جهت اشاعه حقوق شهروندی کنار مجموعه مدیریت شهری باشند/مشارکت در هفته دولت با نگاه رسانه
شناسه خبر : 72438 | تاریخ انتشار : 23 مرداد 1402 - 23:19 | 172 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

همایش تقدیر از رسانه های شهرستان فومن با حضور فرماندار ،شهردار،بخشداران بخش مرکزی و سردار جنگل،معاون سیاسی فرمانداری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد عصر امروز با حضور ۷۰ خبرنگار برگزار شد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و فعالین عرصه مجازی نقش هدایت گری را در جامعه بر عهده دارند، افزود: مطالبه گری به حق از وظایف اصحاب رسانه است.

خبرنگاران پرچمداران جهاد تبیین از نگاه رهبر معظم انقلاب هستند

فکور با اشاره به اینکه هدف دشمنان در اغتشاشات سال گذشته منحرف کردن اذهان جوانان بوده است، ادامه داد: یکی از پرچمداران جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خبرنگاران هستند.

وی با بیان اینکه در روایت‌ها دشمن تمام تلاش خود را برای زمین زدن تمامیت جمهوری اسلامی ایران به کار بسته است، اضافه کرد: رسانه‌ها و فعالین عرصه مجازی نقش هدایت گری را در جامعه بر عهده دارند.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه دشمن با قدرت رسانه‌ای خود به جنگ ترکیبی علیه ایران پرداخته است، گفت: آشکار سازی تناقض و دروغ پردازی دشمن بهترین راه مقابله با این جنگ و تأثیرگذاری در حوزه جهاد تبیین است.

وی با تاکید بر اینکه واقعیت‌ها باید بازگو شود تا مردم نسبت به رسانه‌ها اعتماد داشته باشند، تصریح کرد: اهمیت رسانه‌ها برای مردم و مسئولین به یک اصل اساسی تبدیل شده است.

فرماندار فومن به فرا رسیدن فصل انتخابات در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: تمام تلاش‌ها بر این است تا مشارکت مردمی افزایش یابد و دشمنان همچنان ناکام بمانند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت اصحاب رسانه در فصل انتخابات بسیار اثر بخش است، بیان کرد: همدلی و همراهی مسئولین و شهروندان سبب خواهد شد نقشه دشمنان برملا شود.

فکور با بیان اینکه تا پایان زمان پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی فومن و شفت ۷۸ نفر شرکت نموده‌اند، گفت: ۴ نفر از تعداد شرکت کنندگان نیز زن هستند.

فرماندار فومن با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: در هفته دولت امسال ۸۳ پروژه عام المنفعه با اعتباری بالغ بر ۲۲۸ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد که نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در این ایام ۶۶۷ طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید مورد افتتاح قرار می‌گیرد، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

خبرنگاران در جهت اشاعه حقوق شهروندی کنار مجموعه مدیریت شهری باشند

شهردار فومن در جمع رسانه‌ای شهرستان فومن ضمن تبریک روز خبرنگار از خبرنگاران به جهت همدلی و همراهی تشکر نمود و گفت :رسانه بازوان توانمند جامعه  در رسیدن به رشد و شکوفایی است.

شهردار فومن با ابراز امیدواری از پیدا کردن مسیر درست حرکت گفت:نتایج قابل قبول گرفتن در ارائه خدمات می تواند مورد رضایت خدا و پذیرش مردم قرار می گیرد.

شهردار فومن با تاکید بر اینکه شهرداری فومن نیازمند نگاه ویژه رسانه و خبرنگاران در تمام زمینه است گفت:رفع برخی چالش  و مشکلات نیازمند این است که خبرنگاران دست ما را بگیرند و در جهت فرهنگ سازی  و اشاعه حقوق شهروندی و مشکلات شهری کنار مجموعه مدیریت شهری باشند.

مشارکت در هفته دولت با نگاه رسانه

نیک انجام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم ضمن تبریک به رسانه ها گفت: شهرستان فومن دومین شهرستان در سطح استان با بیشترین خبرنگار در عرصه رسانه است.

نیک انجام شهرستان فومن را با  داشتن رسانه  در سطح استانی و ملی خواند و گفت :خبرنگاران  با حضور در دوره آموزش  به روز هستند.

وی خواستار شد تا رسانه در هفته دولت مشارکت بیشتری داشته باشند.

خبرنگاران نیز در این نشست مطالب و مشکلات شهرستان را مطرح نمودند.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری
برچسب ها
نوشته های مشابه
جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی در حوزه نظارت گمرکات استان گیلان برگزار شد
آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد
رفع خاموشی های ناشی از حریق واحد های مسکونی و تجاری دهستان امام زاده ابراهیم شفت با سرعت در حال انجام است
پدر شهید ابراهیم عبدی از پیر خادمان اهل بیت(ع) آسمانی شد
آتش سوزی مهیب در تنها شهرک چوبی زیارتی ایران/صدها باب مغازه طعمه حریق شد
شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت در شعله های آتش
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.