به گزارش صفیر گیلان؛با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و به پیشنهاد استاندار گیلان علی خدایی به عنوان مدیرکل راه آهن شمال(۲) منصوب شد.  در حکم دکتر سعید محمدزاده خطاب به علی خدایی مدیرکل راه آهن شمال(۲) آمده است: با اتکال به خداوند متعال، نظر به تعهد، تخصص و […]

به گزارش صفیر گیلان؛با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و به پیشنهاد استاندار گیلان علی خدایی به عنوان مدیرکل راه آهن شمال(۲) منصوب شد.
 در حکم دکتر سعید محمدزاده خطاب به علی خدایی مدیرکل راه آهن شمال(۲) آمده است:
با اتکال به خداوند متعال، نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل راه آهن شمال(۲) تعیین و منصوب می شوید.
در بخش دیگری از این ابلاغ آمده است: اهتمام در اقدام و عمل بر مبنای اقتصاد مقاومتی، توسعه نیروی انسانی و تلاش در ارتقاء شان و منزلت مردم و همکاران در راه آهن، اعمال نظارت های لازم در راستای ارتقاء سطح ایمنی و ارائه خدمات به مشتریان، ایجاد بستر مناسب برای به خدمت گرفتن توان کامل حمل و نقل ریلی بخش خصوصی با نگرش به دستیابی به اهداف تعیین شده، اعمال نظارت بر اجرای مشخصات فنی، استانداردها و معیارهای کنترل کیفیت در همه زمینه‌ها، تلاش در جهت پیشرفت فیزیکی پروژه ها متناسب با برنامه های ارائه شده، نظارت بر اجرای قوانین، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوطه از اهم وظایفی است که انتظار دارم به آن اهتمام ورزید.
گفتنی است مدیرکلی راه آهن شمالغرب کشور، سرپرستی راه آهن شمال شرق و معاونت مدیرکلی راه آهن تهران از جمله سوابق علی خدایی است.