امام جمعه فومن ضمن تقدیر از فرماندار محسنی تاکید کرد : طرح ها و خدماتی که برای مردم منطقه  و در راستای  محرومیت زدایی  فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جناب سرهنگ رحمانی در فومن انجام دادشاید تا ۱۰ سال دیگر هم صورت نمی گرفت واین جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛ امام جمعه شهرستان فومن در آیین تکریم و معارفه فرمانداران فومن ضمن انتقاد  به کاستی ها و چالش های حوزه عمرانی و  آبادانی این شهرستان  و گفت : بلاتکلیفی پل ورودی فومن قابل قبول نیست و می بایست این مشکل سریعتر حل شود و مشکل پل ورودی فومن پیگیری مستقیم شخص استاندار را می طلبد .

حجت الاسلام نقدی  با اشاره به برف  اخیر و بسته شدن مسیر بخاطر حضور مسافران و بار سنگین ترافیکی افرود : مردم منتظر تغییر در شهرستان و رونق شهرستان  هستند  و امروز با هجمه گردشگران مشکل آرد و نان و آسفالت راهها  و ضعف برق مردم را رنج می دهد.

امام جمعه فومن با اعتراض به کاستی های فومن گفت : شهرستان فومن شهرستان محروم است اگر چه  دولتی ها محروم حسابش نمی کنند اگر فومن محروم نیست پس  محروم کجا  و کدام شهر خواهد بود .

وی با بیان اینکه این شهرستان اولین شهر گردشگر پذیر استان و ششمین شهر گردشگری  کشور است گفت: اما با همه استقبالی که گردشگران از آن دارند زیر ساخت ها هنوز آماده نیست کارخانجات شهرستان تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند و مشکل اشتغال داریم و جوانان بیکار در شهر فراوانند .

امام جمعه فومن در ادامه به خدمات و محرومیت زدایی ارتش در این شهرستان اشاره کرد و گفت : از عملکرد درست فرماندارمحسنی و تعامل دوسویه و درست او با فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش در این شهر تقدیر می کنم و دا قوت ویژه به  ایشان دارم زیرا  موجب شد تا این قرارگاه در فومن بماند و طرح های بزرگی را به تحقق برساند که حیاتی ترین آن ساخت بخش ای سی یو و تجهیز و بازسازی بیمارستان حسن مجتبی فومن،درمانگاه ماکلوان،مراکز بهداشتی روستایی،توزیع اقلام بهداشتی،ساخت مسکن محرومان،تکمیل و تجهیز مصلی بزرگ شهرستان و حوزه علمیه آیت الله بهجت و …. بود که در بحران شیوع ویروس کرونا توانست این شهر را از چالش خارج کند .

وی تاکید کرد : طرح ها و خدمات عمرانی  که برای مردم منطقه  و در راستای  محرومیت زدایی  فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جناب سرهنگ رحمانی در فومن انجام دادشاید تا ۱۰ سال دیگر هم صورت نمی گرفت واین جای قدردانی دارد.

امام جمعه شهرستان فومن تصریح کرد؛حتی در برهه ای با بی درایتی برخی قرارگاه محرومیت زدایی ارتش  در حال خارج شدن از این شهر بود که با درایت فرماندار  محسنی  این امر صورت نگرفت .

غیبت استاندار گیلان در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان فومن یکی از سوالات و چالش این ویژه مراسم بود که امام جمعه نیز به آن اشاره نمودند.

بیشتر بخوانید:

از محراب ،مسجد تا پل های ارتباطی روستایی+تصاویر

از محراب ،مسجد تا پل های ارتباطی روستایی+تصاویر

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری